Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäiskö joku mulle? Ovulaatio/keskenmeno/raskaustestiongelma

Vierailija
20.02.2010 |

Mulla menossa keskenmenon jälkeinen kierto. Ovulaatiotesti oli mielestäni plussaa viikko sitten.. Sitä ennen näytti haaleaa viivaa ja tuon päivän jälkeen näytti myös selkeästi haaleampaa viivaa. Äsken tein hetken mielijohteesta uuden ovulaatiotestin muutamien päivien tauon jälkeen ja se näytti taas mielestäni melko vahvan viivan, jota vois plussaksi sanoa.. Raskaustesti taas on negatiivinen.

Että mitä? Onko mulla nyt toinen ovulaatio vai?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja raskaustestissä näkyy viivan paikka.

Voisko sitä olla uudelleen raskaana?? Kuukautisten pitäis tuosta ekasta ovulaatioplussasta(?) alkaa ens perjantaina.

Vierailija
2/6 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää KUULEMMA positiivista silloin kun on raskaana. Eli mä veikkaisin, että elimistösssäsi on vielä raskaushormoneja ja siksi testi käyttäytyy noin. Mutta ei itselläni kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin tärkeää? Ymmärrän kyllä että lapsen saaminen on tärkeää, mutta et sä sitä lasta saa testejä pähkäilemällä.

Vierailija
4/6 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain niin sekavaa kunnei tiedä alkaako menkat, olenko raskaana, ovuloinko vai mitä tässä tapahtuu?

Vierailija
5/6 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hormoni joka irroittaa munasolun (ja näkyy ovistestissä) nousee ensimmäisen kerran oviksen aikaan ja sitten sen jälkeen sen taso nousee ja laskee oviksen jälkeen menkkoihin/raskauteen asti. Eli tärkeintä on siis saada ovistestiin se ensimmäinen nousu joka muniksen irroittaa. Niillä muilla nousuilla ei ole enää merkitystä.

Vierailija
6/6 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on, niin kiitos tiedosta!

ap