Onko muita joilla sukulaisten suhtautuminen raskausuutiseen on ollut pöyristyttävää käytöstä?
Meille on nyt tulossa viides lapsi ja iloisina sitten olemme koko suvulle asiasta kertoneet mutta suhtautuminen onkin ollut niin paskamaista heidän osalta. Anopin kommentit: Te ette voi tehdä tätä minulle! ettekö osaa käyttää ehkäisyä? Äitini kommentit: Oletteko lestaadiolaisia? Miksi??? Eihän kenelläkään ole viittä lasta? Miten nyt sitten voitte edes matkustella jos teitä on NIIN monta?
Mieheni on hyvätuloinen ja itse olen ollut kotiäitinä pitkään. Koskaan emme ole pyytäneet anoppia hoitamaan lapsiamme tai sitten äitiäni hoitamaan heitä. Suuren osan olemmekin asuneet ulkomailla koska sukulaiset laukoo juuri mitä sylki suuhun tuo. Eli varmaan taas on syytä kauemmaksi muuttaa.
Tämä käytös on niin harmillista eikä kenenkään ystäväpiiriimme kuuluvan vanhemmat käyttäydy samoin eli nyt kysynkin onko ketään jolla samantapaisia kokemuksia vai olemmeko ainoat joilla idioottit vanhemmat?
Kommentit (15)
Te, lisääntymällä kuin kanit, teette elämästänne kamalaa. Totta kai teidän vanhemmat ovat kauhuissaan.
Kyllä, hyvä ap, pääsisit helpommalla menemällä töihin, kuin tehtailemalla kakaroita varmistaaksesi kotiäidin leppoisat päivät. Tuleeko ne lapset edes hoidettua kunnolla, läheisyyden kanssa on varmasti ainakin vähän niin ja näin. Syliin mahtuu vain yksi kerralaan.
Surullista.
ja he pelkäävät, että kohta on 5 lastenlasta joka viikonloppu teillä hoidossa kun et itse jaksa niitä.
Te, lisääntymällä kuin kanit, teette elämästänne kamalaa. Totta kai teidän vanhemmat ovat kauhuissaan. Kyllä, hyvä ap, pääsisit helpommalla menemällä töihin, kuin tehtailemalla kakaroita varmistaaksesi kotiäidin leppoisat päivät. Tuleeko ne lapset edes hoidettua kunnolla, läheisyyden kanssa on varmasti ainakin vähän niin ja näin. Syliin mahtuu vain yksi kerralaan. Surullista.
vittu mikä idiootti....
"Rakkauden määrää ei jaeta, se kerrotaan!"
mutta liekö tuo nyt syy ihan muuttoon ruveta. Minunkin äitini on aika suorasukainen ja ajattelematon, samoin anoppi toisinaan. Tajuanhan silti, ettei pahaa tarkoiteta vaikka joskus harmia aiheutetaan. Sanon sitten vain suoraan tai sitten jupisen keskenäni ja annan mennä. Ei niiden takia kannata välejä rikkoa.
ja he pelkäävät, että kohta on 5 lastenlasta joka viikonloppu teillä hoidossa kun et itse jaksa niitä.
mutta pakkoko on olla tekemisissä tuollaisten moukkien kanssa. En minä ainakaan jaksaisi.
"Sulla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa, kuin abortti"
Olin 21v, vaikeasa elämäntilanteessa ja juuri eronnut lapsen isästä. En sit tehnyt aborttia :) ja muuttui äidinkin mieli raskauden edetessä
Täällä on taas näköjään järjen jättiläisiä kommentoimassa. Jokainen elää omaa elämäänsä ja tekee päätöksen esim. lasten lukumäärästä. Onnea päätösestänne!
Kyllä se siitä sitten suttaantuu. ei voi muuttaa Ihmisiä eikä heidän maailmankuvaansa, mutta saattavat tarkastella ajatuksiaan uudessa valossa, kun elätte onnellisina omaa elämäänne.
Niin elän minäkin. Onnellisena neekerihuorana saatanan neekerinpenikoiden kanssa. Nämä sanat siis kuulin omilta vanhemmiltani, kun raskaudestani kerroin. Nyt ovat lapsenlapset kaikkein tärkeintä heidän elämässään ja kiukustuvat aina yhteiskunnan rasistisuudesta!
Onnea uuden perheenjäsenen tulon johdosta!
Mä en kyllä olisi pystynyt tuota antamaan anteeksi, tuskin olisivat koskaan lapsenlapsiaan saaneet nähdä.
neekerihuorana saatanan neekerinpenikoiden kanssa. Nämä sanat siis kuulin omilta vanhemmiltani, kun raskaudestani kerroin.
Näköjään muillakin yhtä "mukavia" vanhempia.
Meillä tosiaan mahdollisuus mieheni työn takia asua muutama vuosi kerrallaan ulkomailla ja jotenkin tuntuu ettei meitä mikään täällä Suomessa pidättele kun tuollaisia kommentteja saa.
Olisin niin vaan toivonu onnitteluja haukkujen sijaan mutta ei kai sitä mitään voi jos ei käytöstapoja olla pienenä opittu aivan kuin osasta tänne laitetuista kommenteista voi päätellä.
Ap.
"Kai nyt tajusit laitattaa ne piuhat poikki!".
kun kerroin aikoinaan esikoisen odotuksesta. Todellakin jotain ihan muuta kuin kuvittelin kommentiksi saavani. Olin suorastaan järkyttynyt.
Myöhemmin mummo (silloin 82v)sanoi, että oli unohtanut että olin jo 28v ja piti minua edelleen teinityttönä.. =0) Eli kersana ja oli huolissaan, kuinka pärjään vauvan kanssa kun itsekin olen lapsi.
sanoi ensin ainakin 10 kertaa, että "ota se pois", kun tästä neljännestä ilmoitin. Siskot ovat myös taivastelleet. Mutta toisaalta ymmärrän, kun tämä tuli meillekin yllätyksenä ja huonoon tilanteeseen. Itse kyllä salaa iloitsin tästä heti alusta alkaen. Anopille ei ole vielä edes kerrottu, mutta se ei varmaan pahasti uskalla sanoa. Ja kyllä se minunkin äitini on nyt sitten into piukeena ollut ostamassa vauvanvaatteita kirppikseltä :)
rv14+3
Mieheni vanhemmat kysyivät mieheltäni: Onko se ees sun lapses?
(Eli kun ei olla naimisissa niin lapsi saattaa olla kenen vaan.)