Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supistuksista!

Vierailija
19.02.2010 |

Pitäiskö supistusten tuntua jotenkin jaksottain? olen rv 39+1 ja mulla ei koko aikana ole tuntunut supistuksia. Tällä viikolla alaselkää ruvennut särkemään normaalia enenmmän. Koko tämän päivän tullut runsasta valkovuotoa ja pari tuntia sitten vessassa käydessä,siteessä myös pieniä määriä verta. Soitin äitiyspolille ja sanoivat ettei hätää jos ei ole supistuksia, et se on limatulppaa vaan. Nyt ihan mahdoton olla paikallaa missään asennossa, kun koko ajan särkee alavatsaa ja alaselkää. Eli kipu on jatkuvaa, ei jaksoittaista. Voiko silti olla supistuksia ja pitäskö huolestua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita uudestaan ja kerro tuntemuksistasi. Eiköhän ne osaa niitä tulkita.

Vierailija
2/4 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin kyllä sairaalaan (jos ei oo kauheen kaukana) kyllä se siellä sitten selviää kun laitetaan ne lätkät mahalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla supistuksia nuokin, tuntuu semmoiselta kuukautiskipulta aluksi. Todennäköisesti kuitenkin pahenevat vielä piiiiitkään ennen h-hetkeä, mutta ei siitäkään ole täyttä varmuutta.

Soita sairaalaan ja kysele. Yleensä kuitenkin supistukset tuntuu jo tosi kovana kipuna ensisynnyttäjällä vielä aika kauan ennen varsinaista synnytystäkin.

Vierailija
4/4 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ton tyyppistä esikoisella. Tuli kyllä jaksottain, mutta sitten kun (jo sairaalassa) olin jalkeilla, oli ton tyyppistä kestosupistelua. Melko kipeetä jo tosin. Ilmeisesti laskeutui vasta tossa vaiheessa kunnolla, oli isokokoinen lapsi ja kei painoi seistessä jotenkin. Kuopuksesta ei ollu tota hankalaa oloa ollenkaan. Se oli pienempi ja jo laskeutunut. Supistukset oli tosi selkeitä ja välit täysin kivuttomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi