Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika paha tilanne :´(

Vierailija
19.02.2010 |

Miehen kanssa ajauduttu ihan erillemme, seksiä ei ole koskaan kiitos miehen totaalisen haluttomuuden jota jatkunut vuosia. Edes testosteroni-piikit ei asiassa ole auttaneet, arvatkaa miltä se tuntuu minusta naisena ja vaimona? en voi sanoin kuvata tunteita:´(

Tuli äsken lasten kanssa uimasta, ei tietenkään suukkoa ja aamulla nähty 06.00 viimeksi.

Eipä suukoteltu aamullakaan ei sen puoleen.

Huomenna olisi mahdollisuus siihen että lapset menisivät päivällä jo hoitoon mummollensa, olisivat su asti siellä, mutta tuntuu etten halua olla miehen kanssa kaksin.

Viimevuonna olimme kaksin yön yli peräti 3x, ei sitä läheisyyttä tai seksiä ole silloinkaan.

Minä olen ihan rikki ja ahdistunut, krooninen pala kurkussa ja silmiä polttelee kyyneleet.

Näin on tosiaan mennyt jo ainakin 4-5v ajan, kivaa olla 33v "pystyyn kuollut" muumio.

Olisin edes lahna ja aina samaa haluava punkassa, mutta sitäkään ei voi tästä syyttää.

Itkettää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole minäkään suukkoja saanut 10v aikaan kuin 4 kertaa :-/ pikaista seksiä kerran kuussa ja siinä se. kumpikaan ei halua meillä.

Vierailija
2/4 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisit miehelle, että se voisi sanoa ihan suoraan, missä mättää. Eli että onko se vaikka kyllästynyt suhun tai ihastunut toiseen. Ilman että alat itkeä tai mitään. Silloin se ei ainakaan puhu totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluttomuutta. Onko teillä masennusta? Tai stressiä ja ahdistusta?

Entä kiinnostaako jompaa kumpaa vieraat?

Vierailija
4/4 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei halunnut siitä seurasi paljon riitoja ja minusta tuli vainoharhainen ja itsetunto oli todella surkea.. tätä kesti vuoden kunnes sanottiin näkemiin. Nyt vaikka vielä olen yksin niin olen paljon onnellisempi :) ja meilläkin on yksi lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi