Martina Aitolehti ei pessyt vauvan vaatteita ennen kuin otti ne käyttöön!!
Kommentit (22)
Minä pesin alle puolivuotiaan vaatteet ennen käyttöä, mutta en vanhemman ellen sitten osta käytettynä tai jostain jossa ovat "levällään" myynnissä.
Ai säkin huomasit saman asian. No ihmettelin samaa, että miksi ei ole pessyt niitä. En ainakaan laittaisi vauvalleni pakasta vedettyjä vaatteita.
uusi ei ole sama kuin puhdas!
Miettikääs missä pölyisessä hikipajassa ne vaatteet valmistetaan. Ensimmäisen pesun on myös tarkoitus poistaa tuotteesta värijäämät ym. Itse atoopikkona en voi kuvitellakaan käyttäväni pesemättömiä vaatteita. Iho "huomaa" heti.
Tietysti vauvan vaatteet tulee pestä ennen käyttöönottoa, etenkin ihoa vasten tulevat. voi lla kemikaaleja ym. kankaassa ja itse en tykkää ajatuksta että ihmiset on räveltänyt vaatteita kaupassa likaisilla kävillään. totta kai pesen vauvan vaatteet ennen käyttöä!
Ootin kyllä että millon tästäkin tehdään aloitus.. Mitä siitä!? Tänki alottanu joku Martinalle kateellinen kananpersetukkamamma.
eikö tosiaan ole muuta puhuttavaa kun martinan vauvasta ja että onko se nyt varmasti antanut sillle lämmintä maitoa vai ottanut pakkasesta ja onko pessyt vauvan vaatteet ym... Hitto et mä en ymmärrä teitä ihmiset, joku raja sentään näihin juttuihin!!!!!!!!!!!
Ketjun aloittaja on ehkä itse mokannut pahasti, unohtanut lapsensa autoon kesähelteillä tai aiheuttanut lapsellensa jonkun vamman, jota sitten purkaa tälla tavoin.
eikö tosiaan ole muuta puhuttavaa kun martinan vauvasta ja että onko se nyt varmasti antanut sillle lämmintä maitoa vai ottanut pakkasesta ja onko pessyt vauvan vaatteet ym... Hitto et mä en ymmärrä teitä ihmiset, joku raja sentään näihin juttuihin!!!!!!!!!!!
Niinhän ohjeistetaan joka paikassa, neuvolassakin. miksi joku EI pese?
Niinhän ohjeistetaan joka paikassa, neuvolassakin. miksi joku EI pese?
samat sanat
kysyisin MIKSI joku pesee? Minä en pese uusia vaatteita. Kirpparivaatteet pesen ennen kuin ne otetaan käyttöön.
että näin neuvotaan tekemään.
Pesussa lähtee kankanden ylimääräiset kemikaalit ym pöly irti.
kysyisin MIKSI joku pesee? Minä en pese uusia vaatteita. Kirpparivaatteet pesen ennen kuin ne otetaan käyttöön.
Kaupasta ostetuissa on kemikaalijäämiä, pölyä ja kolerabakteereja pienistä intialaisista käsistä. Tuskin Martinan vauva nyt silti tähän kuolee.
Nyt siitä lapsesta varmaan kasvaa kauhee yhteiskunnan hylkiö!! Mitä hiton väliä sillä on peseekö vai ei pese!? Kaiveleeko se todellakin teidän napaanne!?? Onko se jollain lailla teiltä pois? Kärsiikö teidän lapsenne siitä ettei pessyt? Voi kauheeta...
niissä oli laput ihan sen takia että kaikki varmasti näkin mitä merkkiä sponsorivaatteet oli..
oikeesti Martina oli varmasti pessyt ne miniriskillä ja silittänyt vauvan vaatteille varatulla silitysraudalla.
niissä oli laput ihan sen takia että kaikki varmasti näkin mitä merkkiä sponsorivaatteet oli..
oikeesti Martina oli varmasti pessyt ne miniriskillä ja silittänyt vauvan vaatteille varatulla silitysraudalla.
kai sitä ohjelmaa katsoessa idioottikin tajusi että vaatteiden laput oli tahallaan näkösällä
Ja ou nou, vauvan pyykit on pesty muitten pyykkien seassa eli ei erikseen. :D
Soita lastensuojeluun!!