Mitä tarkoittaa sakko ja joku summa perään FB:ssa?
Kommentit (54)
385. :D
Ja tietysti enimmäkseen seksijutuista. :DD
Mä saan noista vain 20 euroa ja sitäkään en luultavasti tekisi enää.
Sinun tapauksessa yläpuolella on siis To do list.
herranjumala ittelles elämä!
Melkein kaikki seksiin liittyvät asiat olen tehnyt aviomieheni kanssa, joka on myös fb-kaverini :O
Sinun tapauksessa yläpuolella on siis To do list.
Mahtava ajatus!!!! Itse sain 520 €... vain... luulin, että olen paljoooon tuhmempi... todennäköisesti en oo tarpeks :( mut, monet asiat tein ainakin mooooonta kertaa, että osaminen säilyy ;)))))
50 e jos herännyt vieraan vierestä. Eikö pitäisi olla ennen toisin päin?
Ja miksi _kukaan_ haluaa julkistaa sakkosummansa FB:ssä? Omista tutuistani vain amistaustaiset junttimammat ovat tämän tehneet. Just ne samat, jotka tekevät jotain "Millainen seksikumppani olet?" - testejä. Oikeasti, mikä tarve ihmisillä on kuuluttaa kaikille Facebookissa tällaisia juttuja?
En ole mielestäni mikään estoinen ihminen (ja olen tehnt monia juttuja tuolta listalta), mutta en kuuluta sitä puolitutuille ja työkavereille.
Ei anna kyllä oikein skarppia kuvaa...
SAKKOA 665€ JA TEKISIN KAIKEN UUDELLEEN JA ENEMMÄNKIN!! -3 lapsen äiti (saa sitä silti elää)-
Vain 60€ sakkoa, sen siitä saa kun pysyy uskollisena eikä tunne tarvetta juosta joka viikonloppu baareissa rellestämässä...
Paitsi jos jokainen kerta lasketaan erikseen niin saan tonnin sakkoja päivässä ku pussailen avovaimoni kanssa BD
ehkä kaikki ei oo niin sulkeutuneita seksielämänsä suhteen, että sinä joka haluat sitä joka la klo 21 saunan jälkeen peiton alla hiljaa ja pimeessä et oo tainnu kokeilla rajojasi viel kaiken suhteen. ja amiksethan ne just on niitä jotka tuol huutelee noita juttuja, HUUMORILLA tämäkin juttu tehty, ilmeisesti lukiolais äideiltä tätä ei löydy. -Lukiolainen +amk ja 5 lapsen äti, bi-seksuaali, iltasin strippari ja voit tavata minut seksimessuilta kevät 2010 ja ylpeä siitä mitä tekee ja mitä kuuluttaa-
Huh. En taida postata fb:ssä kuitenkaan.
ja en ole mieletäni kovin syntinen. kesy testi.
Te naiset ootte kyllä tyhmiä. Tän jälkeen luette varmaan HOROskoopit.