Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oikein tehdä???

Vierailija
17.02.2010 |

Meille syntyi poika vauva kolmisen kk sitten.Ehkäisynä olemme käyttäneet kondomia ja e-pillereitä. Mulla on kierukkaan loppu kuusta aika varattuna. Elikkä en toivo enkä halua vielä toista lasta. Tein illalla raskus testin, kun tarkkaan katsoo niin näyttää positiivista.Mieheni kehoitti minua ottamaan selvää raskaudestani terveysasemalla, kun sanoin vielä odottavani kuukautisiani hän sanoi,mene sinne terveyskeskukseen niin saadaan varma tieto. Puhelun päätteeksi sanoi muuttavanssa englantiin mikäli olen raskaana.muistellessani puheleamme...Kyllä näin hänet eri valossa puhelun päätyttyä.Mitä mieltä olette?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten teit testin? Oliko oireita?

Oletko varma, että miehesi haluaa yleensäkään enempää lapsia kuin vain tämän yhden? Oli sen verran ikävä vastaus hänellä...

Vierailija
2/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ensinnäkin tuossa vaiheessa testi vielä voi näyttää positiivista edellisen raskauden takia ja jos ei sulla vielä ole menkatkaan alkaneet.

Sinuna menisin sinne terveysasemalle ja tarkistuttaisin tilanteen.

Miehesi saattaa pelätä tilannetta ja siksi sanoa noin ja ymmärrän täysin jos yksi lapsi syntynyt 3kk sitten ja jos nyt olisitkin raskaana niin voihan se pistää pään mieheltä kuin mieheltä sekaisin, että nytkö niitä kersoja sitten satelee ja oikein urakalla.

Älä huoli vaan käy varmistamassa tilanne ja jutelkaa sitten uudestaan asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tahdo hänen kanssaan lapsia, korvassa soi amuinen puhelu. Terveysasemilla ei tehdä testejä enään ellei halua aborttia näin sanottiin puhelimessa. Mitä voin tehdä? Miehen asenteelle?

Vierailija
4/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että hänen sanansa jäivät soimaan mieleesi. Kerro, että ei auta kuin odottaa viikko faktoja.

Vierailija
5/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisynä oli minipillerit ja kumi ja oikeita menkkoja ei vielä ollut synnytyksen jälkeen tullut... pillereistä johtuvaa vuotoa oli kylläki. lopetin pillerit vuodon takia ja hups olinki heti raskaana... Itse en voinut edes harkita aborttia... Miehesi on voinut säikähtää ja sanonu ihan tyhmiä asioita... Voihan se vielä sopeutua ajatukseen, jos sitten oletkin raskaana...

m rv 22

Vierailija
6/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vstauksistanne vastanneille. Totta, täytyy kertoa omista tunteistani.Kiitos

Vierailija
7/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllän itsekin olen hämmentynyt..eihän synnytyksestä ole kuin 3kk...kuinka itse sopeuduit ajatukseen kahden vauvan kanssa? Miehen kielteinen asenne järkyttää minua enemmän kuin, hoitaisin kymmentä vauvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän