Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suonikohjuleikkauksessa juuri käynyt vastaa kysymyksiin

Vierailija
17.02.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa?

Vierailija
2/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahtoruiskutuksella, laserilla vaiko ihan leikkaamalla? Olivatko ihan rypäleterttumaisia? Vai ihon alla näkyviä, esteettisiä?

poistettiin ja molempia löytyi.Eli kunnon rypäleitä ja ns. hämähäkinseittejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis läpät poistetaan myös, estääkö se sen, ettei uusia enää muodostu?

Vierailija
5/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis läpät poistetaan myös, estääkö se sen, ettei uusia enää muodostu?

estää uusien muodostumista.Minulta poistettiin toisesta jalasta koko laskimosuoni haarasta nilkkaan,joten siihen ei ainakaan enää kohjuja synny ;)Tukisukkien käyttö leikkauksen jälkeen pitäisi myös hyvin ehkäistä uusien muodostumista.Ymmärtääkseni leikkaus on tehokkaampi hoitomuoto,kuin esim ruiskutus.Ruiskutuksella kannattaa hoitaa pääasiassa pieniä hiussuonia.Ystävälleni tehtiin suht pahoihin kohjuihin hoito ruiskutuksella ja sanoi,että ei siitä juurikaan apua ollut :(

Vierailija
6/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poistettiin juuri yksityisellä lämpökatetri hoidolla. Pääsuoni nivusista polveen asti tuhottiin. Tämä poisti jo rypälemäiset kohjut pohkeesta. Loput vielä vaahdotettiin esteettisesti kauniiksi.

Minulla siis läpät vuosivat ja aiheuttivat takaisinvirtausta ja kohjuja.

Suosittelen tätä lämpökatetri hoitoa!!!

Kivuton toimenpide paikallispuudutuksessa. Arpi on 1cm viiva reiden sisäsyrjässä. Eli lähes olematon:)

Tämä tehdään aika samalla tavalla kuin laser, mutta on potilaalle turvallisempi, siis riskit tosi pieniä. (joka leikkauksessa on aina jonkun verran riskejä)

Vierailija
7/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voitko heti toimia ihan normaalisti (kiinnostaa, koska mulla on kolme alle kouluikäistä kotona...)?

8: mitä leikkauksesi maksoi ja kuinka pitkä saikku?

Vierailija
8/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voitko heti toimia ihan normaalisti (kiinnostaa, koska mulla on kolme alle kouluikäistä kotona...)?

8: mitä leikkauksesi maksoi ja kuinka pitkä saikku?

12vrk,olen töissä hotelli-ja ravintola-alalla.Nyt 3. pvä leikkauksesta ja kävely onnistuu hyvin,lähes normaalisti.Kyykkyyn meneminen ja portaiden kävely ylöspäin eivät onnistu.Jaloissa on järkyttävän kokoisia mustelmia,mutta eivät ole muuten juurikaan kipeät.

Vierailija
9/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jalassa suonikohju ja jotenkin pelkään jos se joudutaan " poistuttamaan " olen 17. olen miettinyt sitä, että onko toimenpide kivuton ja pystyykö normaalisti kävelemään, vai onko alussa kovia kipuja ?

Vierailija
10/11 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahtoruiskutuksella, laserilla vaiko ihan leikkaamalla? Olivatko ihan rypäleterttumaisia? Vai ihon alla näkyviä, esteettisiä?

Vierailija
11/11 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonikohjujen hoito - https://hespac.com/varesilfi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi