Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet nukahtavat heti mutta naiset miettivät asioita ennen nukahtamista?

Vierailija
16.02.2010 |

miksi äijäni kuorsaa heti kun pää koskettaa tyynyä mutta havahtuu täysin virkeäksi jos vahingossa kosketan hänen haarojaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on se joka jää murehtimaan asioita.

Vierailija
2/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas olen tullut juuri töistä iltavuorosta, ja olen vaikka aamuvuoroon menossa ja tiedän että nukkua pitäis välissä, en taatusti saa unta vaan pyörin ja hyörin. Varmaan johtuu siitäkin, kun töissä on tosi hektistä, ei sitä pysty heti rentoutumaan niin että sais unta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten ajattelukyky sijaitsee eri paikoissa ruumista, ja on lisäksi hyvinkin erilaista laadultaan. Mies ei putkiaivoillaan kykene luomaan kuin yhden ajatuksen, ja kun se on toteutettu, ajattelu ja aivotoiminta ovat samaa tasoa porkkanan kanssa. Naisen aivoissa taas ajatuksia pyörii runsaamminkin, ja vuorokauden tunnit harvoin riittävät niiden läpikäymiseen.

Juu, meillä myös mies nukahtaa jo suunnilleen kun sanoo "nukkumaan", minä taas en todellakaan. Mies ei uhraa vuorokauden aikana ainuttakaan ajatusta lasten lääkäreille, neuvoloille, uusille vaatteille, pieniksi jääneille vaatteille, imuroinnille, lattioiden pesulle, tiskien tiskaamiselle, ruuan laitolle tai millekään muullekaan kuin tietokoneelleen tai seksille - joten minun on uhrattava aika monta tuntia vuorokaudessa ajatellessani em. asioita, jotta ne tulee ylipäänsä hoidettua. Ja kun osa ajasta menee väistämättä aika monen asian tekemiseen, ajattelutyö jatkuu lähes tulkoon vuorokauden ympäri.

Vierailija
4/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies saa siitä jotain energiaa,on paljon pirteämpi seksin jälkeen.

Vierailija
5/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä simahdan heti kun saan pääni tyynyyn.

Mies vielä jää miettimään tai lukemaan muuten ei saa unenpäästä kiini.

En usko että on sukupuoleen sidottu juttu, vaan lähinnä luonne kysymys.

Itse ajattelen että ei ne asiat siitä muutu jos murehdin niitä yöt pitkät.

Vaan minusta on enemmän hyötyä kaikille jos nukun yöni hyvin ja olen aamulla virkeänä jolloin voin jo tarttua uusiin haasteisiin.

Vierailija
6/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kuvaus sopii muhun täysin.

Vierailija
7/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina siipan kainaloon.. Helppo nukahtaa kun toinen hieroo ja paijailee, niin ei tartte turhilla ajatuksilla päätään vaivata..

Vierailija
8/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vain pääni tyynyyn kallistan. Mies murehtii työasioita ja valvoo kääntyilleen puoliyötä ja vihdoin kun nukahtaa, kello jo soi.

Vierailija
9/13 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuvat kestämään meitä naisia.

Ja siellä haaroissa varmaan joku sähköimpulssi aivoihin että herää.

Vierailija
10/13 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarovälillään

Vierailija
11/13 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi vielä siinä pimeässä puhella syntyjä syviä. Joskus kivaa, toisinaan ei.

Vierailija
12/13 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuppi lepää, mutta "aivot" siellä haarovälissä valppaana?

Vierailija
13/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomasin mieheni hengityksessä jotain outoa.

Siinä vierellä maatessani ja miettiessäni, mökillä jossa ei naapureita lähellä, kuten että tuleekohan varkaita, rattijuoppoja jne.

Mieheni ei hengittänyt, huomasin, korina ja kuorsaus loppui aina välillä ja mies alkoi happea saadakseen haukkomaan puuskaisasti henkeään. Hän ei herännyt vaan jatkoi uniaan...

Tällaista oli, en ymmärtänyt mistä voisi olla kyse. Alkuun en kotonakaan muistanut nukkumaan menessäni miehen hengittämättömyyttä, mutta vähitellen aloin oikein tarkkailemisen hänen nukahdettuaan.

En saanut unta koska halusin "tökkiä" häntä välillä sanoen -Hengitä! Alkoi hengittämään, hengitti jonkin aikaa ja sitten oli hiljaista, tönäisin ...

Aloin aavistelemaan että kyseessä voisi olla uniapnea. Mies ei itse tiennyt koskaan olevansa hengittämättä. Laskin kerrankin 127:ään ja tönäisin, kauhea puuskutus ja olin huolissani.

Pyysin kertomaan työpaikkalääkärille mitä huomasin hänen nukahdettuaan.

Lääkäri laittoi eteenpäin ja mies sai lopulta kotiin yöksi rekisteröintilaitteen. Sen tulos oli että miehellä on eritäin vaikea uniapnea.

Laitteen joka kierrättää huoneilmaa pitäen ylähengitystiet auki on nyt käytössä. Saa ilmaiseksi ja huolto ym. toimii jos jotain osia pitää uusia jne.

Minun ei tarvitse enää pelätä hengittääkö mieheni. Laite pitää huolen siitä. Mieheni oli myös eritäin väsynyt ennen uniapnean hoito. Aivot eivät saaneet happea kylliksi.

Hoitaja kertoi kuinka nämä ihmiset ovat riskialttiita saamaan infarkteja, sillä sydän on tosi kovilla yrittäessään saada hapen menemään aivoihin.

Onneksi en nukahtanut ennen miestäni tai samaan aikaan. Nukkuessanikin kyllä heräsin ja miehen puuskutus herätti. Siinä hereillä ollessa tulee mietittyä kaikenlaista, huomaamaan jos jotain outoa liikkuu ulkona tai tapahtuu vieressä...Pidetään huolta miehistämme.