Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cran Canaria, Dunas Maspalomas

Vierailija
16.02.2010 |

Hei,

onko kokemuksia kyseisestä hotellista, entä puolihoito tai all inclusive siellä, millainen on, kannattaako ottaa puolihoito tai all inc.?

Myös muuta vinkkiä, mielipiteitä kiitollisena kuulee

Lapsiperhe, 3 lasta 6-13 v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme helmikuussa 2009 hiihtolomalla 3 ja 6 vuotiaiden poikien kanssa kyseisessä hotellissa Finnmatkojen matkalla ja meillä oli all.inc, jota suosittelen ehdottomasti. Olimme erittäin tyytyväisiä kaikkeen. Lapsilla oli myös Bamse-kerho. Uima-allas alueita on useita hotellin alueella.

Vierailija
2/6 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain kertoo tuo että lähdettiin uudestaan samaan hotelliin mutta nyt sitten kolmatta kertaa ei enää vaan ollaan lähdössä Bahia Feliziin vaihtelun vuoksi.

Tosi paljon tykättiin Dunas Maspalomasista ja meillä silloin 4v ja 5v lapsi mukana. Sopii just parhaiten pienten lasten kanssa kun niin rauhallinen paikka ja huvipuisto kävely etäisyydellä. All inclusive ihan parasta =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan loistava hotelli 4 ja 6 vuotiaiden kanssa, isot, lämmitetyt uima-altaat, dyyneille kävelymatka tai muutamalla eurolla taksilla.

Kaikki tuttavaperheet ovat myös kehuneet.

vaikka muut ovat kehuneet all inclusivea / puolihoitoa, minä en suosittele. Ruoka on päivästä toiseen samanlaista, itse halusimme vaihtelua. 30-100 metrin päässä on hyvä kiinalainen ja italialaistyyppinen paikka. Hotellin seisovassa päivällispöydässä käytiin muutama kerta.

Jos ottaa ruokailut, niin sitten on sidottu hotelliin ruokailemaan, itse söimme lounaita rantaravintoloissa. Aamupalat, samoin iltapalat (jos niitä tarvitsee) voi tehdä hyvin huoneessa, kun on keittiö, jääkaappi, mikro ja hella.

Vierailija
4/6 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, olimme siellä maaliskuussa -09, lapset silloin 2,5 v ja 4,5 v. Vanhempi oli myös Bamsekerhossa ja viihtyi hyvin. Uima-allas kiva ja lämmin.

Meillä oli all inclusive ja liputan sen puolesta. Itse en jaksa tehdä lomalla edes aamu- ja iltapaloja. Vaikka meillä olikin all inclusive, kävimme muutaman kerran myös muualla syömässä.

Kyseisessä hotellissa ei ole iltaisin Bamse-esityksiä, joten ajelimme taksilla Bahia Feliziin ja lapset olivat tyytyväisiä :)

Vierailija
5/6 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan menossa joulukuun puolivälissä samaiseen hotelliin ja kuulostaa juuri oikealta meille. Lapset 4 ja 6 vee ja etsinässä olikin rauhallinen paikka ja lapsiystävällinen hotelli Ihana odottaa aurinkoa pimeyden ja kylmyyden keskelle =)

Vierailija
6/6 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheemme on lähdössä marraskuun alussa, mahtaako olla muita menijöitä?

T. Perhe, 3 lasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi