Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on tukkapölly ja tukistaminen?

Vierailija
13.02.2010 |

Ihan tosissani tätä kysyn. Olen ollut niin onnekas, ettei ole tähän astisessa elämässäni vielä tarvinnut kokea tai nähdä, mitä nämä termit käytännössä tarkoittavat. Täällä kun on ollut paljon keskustelua aiheesta, niin haluaisin varmistua siitä, että tiedän mistä puhutaan ja onko käsitykseni oikea. Jotain hiuksista repimistä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukistamista on eri asteista.. On sitä kun kiskotaan hiuksista ihan tosissaan ja ravistellaan.. Olen myös nähnyt sellaista, kun pikkuisen napataan niskavilloista kiinni, enkä oikein tiedä mitä siitä ajattelisi. Kampaaminenkin usein sattuu enemmän..

Vierailija
2/7 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu syytteeseen pahoinpitelystä. Omaa lasta saa siis tukistaa (repiä hiuksista). Lasta saa myös nipistää tai sille voi halutessa antaa luunapin. Iskeä sormilla kovaa otsalle.

Jos lapsi puhuu jo, on oltava varovainen ettei kerro päiväkodissa tai koulussa kotikohtelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt enkä kokenut moista, joten on ihan pakko tulla tänne esittämään sädekehä pään päällä, että olen vain niin puhtoinen pulmunen ja tyhmä että tämäkin asia pitää minulle rautalangasta vääntää.

Vierailija
4/7 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt enkä kokenut moista, joten on ihan pakko tulla tänne esittämään sädekehä pään päällä, että olen vain niin puhtoinen pulmunen ja tyhmä että tämäkin asia pitää minulle rautalangasta vääntää.

typerää esittää jotain pyhimystä tosiaan,tyyliin mua ei ole kuritettu, en usko!

Vierailija
5/7 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole tarvetta tulla esittämään mitään tänne, ettehän te tiedä kuka olen. Ja täällähän sitä tietääkseni voi kysyä mitä vaan, kun nimettöminä ollaan. On se kumma kun heti saa keskenkasvuisia kommentteja, kun kysyy jotain mieltä askarruttavaa.

-ap

Vierailija
6/7 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole omia lapsiani kurittanut fyysisesti, vaikka onkin 2 erittäin touhukasta ja vallatonta poikaa!

Vierailija
7/7 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä kysymyksiä on. Et kai oikeasti ole uskonut, kun joku on sinua jonkun möläytyksen jälkeen yrittänyt lohduttaa? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä