Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on miehesi mielestä

Vierailija
13.02.2010 |

maailman kaunein nainen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Anna Eriksson ja Johanna Pakonen ovat kuulemma kauniita.

Vierailija
2/13 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin joutaisi useammin pitämään silmälasejaan, niin ehkä näkisi vähän paremmin tuo mies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta erittäin kauniina pitää mm. näitä:

-Meri-Tuuli Lindström

-Eva Longoria

-meteorologi Liisa

Tuota Meri-Tuulia varsinkin usein ihailee. Olisi kuulemma täydelinen ilman sitä lävistystä leuassa. ;)

Vierailija
4/13 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Meri-Tuulia varsinkin usein ihailee. Olisi kuulemma täydelinen ilman sitä lävistystä leuassa. ;)

mutta siis miehesi on sanonut sinulle jonkun toisen naisen olevan yhtä lävistystä lukuunottamatta täydellinen???? Oletko varma ettet tarkoita siis ENTINEN miehesi sanoin niin???

Vierailija
5/13 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sitten omituinen, kun en haluaisi kuunnella mitään toisten naisten ihastelua ainakaan kovin montaa kertaa? En mäkään kehuskele toisten miesten ulkonäköä miehelle.

Vierailija
6/13 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis miehesi on sanonut sinulle jonkun toisen naisen olevan yhtä lävistystä lukuunottamatta täydellinen???? Oletko varma ettet tarkoita siis ENTINEN miehesi sanoin niin???

miksi sitä ei voi sanoa ääneen? On minunkin mieheni komea, mutta ei se ole täydellinen ja joku leffatähti voi ulkoiselta olemukseltaan olla sitä, eikä se silti tarkoita ettenkö rakastaisi miestäni. Huoh näitä juttuja

Vierailija
7/13 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ot hieman,

Miksi ei saisi sanoa? Minustakin Meri-Tuuli on oikein kaunis. Erityisesti sen lävistyksensä kanssa. Myös Eva ja Liisa ovat minusta kauniita. Taitaa olla miehelläni ja minulla varsin sama maku.

T:4

Vierailija
8/13 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi sanoa? Minustakin Meri-Tuuli on oikein kaunis. Erityisesti sen lävistyksensä kanssa. Myös Eva ja Liisa ovat minusta kauniita. Taitaa olla miehelläni ja minulla varsin sama maku.

sinä ketään näistä naisista?

Vierailija
9/13 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilta naisilta miehet haluaa seksiä. Vaimoksi halutaan nainen, joka tekee kotityöt ja hoitaa lapset, ja jolta mahdollisesti saadaan vielä seksiäkin ilman sen suurempia paineita (miehen) omasta ulkonäöstä. Niitä kauniita naisia saadakseen miehen kun pitäisi itsekin muistuttaa Brad Pittia, Viggo Mortensenia tai Orlando Bloomia, eikä kovin moni heitä kyllä muistuta.

Vierailija
10/13 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilta naisilta miehet haluaa seksiä. Vaimoksi halutaan nainen, joka tekee kotityöt ja hoitaa lapset, ja jolta mahdollisesti saadaan vielä seksiäkin ilman sen suurempia paineita (miehen) omasta ulkonäöstä. Niitä kauniita naisia saadakseen miehen kun pitäisi itsekin muistuttaa Brad Pittia, Viggo Mortensenia tai Orlando Bloomia, eikä kovin moni heitä kyllä muistuta.

no mä olen kyllä niin hupakko, että haluaisin mieheni pitävän minua oikeasti kauniina. Eikä vaan sanoisi niin saadakseen pesää. Jos nyt ei tarvitsekaan valehdella, että olen maailman kaunein..mutta mahdotontahan tuo on tietää, mitä miehet oikeasti ajattelee, ellei sitten ole kimpassa jonkun aspergerin kanssa, joka kertoo totuuden asiasta kuin asiasta, vaikka sitä ei haluaisi kuullakaan.

Vierailija
11/13 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä olen kyllä niin hupakko, että haluaisin mieheni pitävän minua oikeasti kauniina. Eikä vaan sanoisi niin saadakseen pesää. Jos nyt ei tarvitsekaan valehdella, että olen maailman kaunein..mutta mahdotontahan tuo on tietää, mitä miehet oikeasti ajattelee, ellei sitten ole kimpassa jonkun aspergerin kanssa, joka kertoo totuuden asiasta kuin asiasta, vaikka sitä ei haluaisi kuullakaan.

ja olisi todella ihanaa, jos mieheni oikeasti pitäisi minua kauniina. Harmi vain, että hänen pitäisi olla sokea, jotta se olisi mahdollista. Mutta kun ei ole, ja mulla itsellänikin on silmät päässä, tiedän kyllä, mitä mies haluaa, kun väittää minua kauniiksi.

Vierailija
12/13 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutatko

sinä ketään näistä naisista?

Mies siis pitää kohtalaisen luonnollisen näköisistä, siroista naisista. Ei mistään povipommeista sotamaalauksissa ja ylisuurissa vaaleissa hiuksissa.

Onhan se mukavaa kuulla että miestäni viehättää ainakin jonkin verran itseni näköiset ihmiset, vaikka en väitäkään olevani yhtä kaunis kuin nuo listan naiset. Olisi melkoinen vale väittää minun olevan maailman kaunein :) .

Vierailija
13/13 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grace Kelly on kaunein nainen, jonka koskaan on nähnyt ja pitää myös Charlize Theronia hottiksena.

Kauniita ovat minustakin. En ole tippaakaan mustis, vaikken varsinainen kaunotar itse olekaan. Kauniita ihmisiä on aina kiva katsella, niin naisia kuin miehiäkin:)