Miksi Leppilammet eros - kertokaa!
Kommentit (34)
kaiketi on jo yleistä tietoa että leppilampea kiinnostaa myös saman sukupuolen edustajat? ehkä se ei ollut hyvä juttu emiliasta?
Jännää, että Mikolla on aika ns. suljettu profiili. En näe ketä hänellä on kavereinaan (paitsi pari yhteistä kaveria mun kaa) kun taas Emilialla on ne kuvat ihan avoimia kaikille. Esim. paljon kuvia lapsesta.
Emilian profiiliin mitään kuvia katsomaan. Kyllä nuo Mikon naisseikkailut se lopullinen syy on ollut. Ja itkeköön, kun itse on asiansa kämmännyt.
Emilian profiiliin mitään kuvia katsomaan. Kyllä nuo Mikon naisseikkailut se lopullinen syy on ollut. Ja itkeköön, kun itse on asiansa kämmännyt.
Emilian profiilin, eikä siellä mitää kuvia päässyt katsomaan. Mikon kohdalla ei tosiaankaan ystävätkään näkyneet, mikä kyllä Emilialla näkyi. Kuvat ja seinä olivat Emilialla salatut.
ihmettelin kun minusta mikko oli jotenkin omituinen - liian flirtti ym. Ajattelin, ettei kukaan nainen haluaisi olla tuollaisen miehen kumppani.
Emilian "photos" kohtaa. Kaikki näkyy, profiilikuvat, lapsen kuvat, Malibu yms. kuvat.
koska lappilempi kävi lempimässä mua
kohtaa, mitä klikata. Ja toisekseen, eipä noita vieraiden ihmisten kuvia tarvitse käydä katselemassa. Halusin vain tarkistaa tuon väiteen, että ovat kaikkien katseltavana. Jonkinlaista sairaalloista tirkistelynhalua, jos käy vieraiden ihmisten valokuvia katselemassa.
Emilia jakaa vain osan profiilinsa tiedoista kaikkien kanssa. Jos Emilia on tuttusi, lähetä hänelle viesti tai lisää hänet kaveriksi.
Tämä siis suoraan kopioituna sivulta.
Kyllä mulle näyttää "info", "photos" ja "boxes" kohdan, mutta boxit ei aukea, kaikki muu kyllä näkyy.
T. Se tosi sairas, joka elää luulossa että ne jotka pitävät kuviaan avoimesti netissä sallivat myös ihmisten niitä katsovan.
kohtaa, mitä klikata. Ja toisekseen, eipä noita vieraiden ihmisten kuvia tarvitse käydä katselemassa. Halusin vain tarkistaa tuon väiteen, että ovat kaikkien katseltavana. Jonkinlaista sairaalloista tirkistelynhalua, jos käy vieraiden ihmisten valokuvia katselemassa.
ois pitänyt pari vuotta sitten jotkin mega seurapiirisynttärit ITSELLEEN. Muistanko väärin..? Muistan vain silloin ihmetelleeni, että mikäs hän luulee olevansa - eikös Mikko ole heistä kahdesta se, joka on julkisuuden henkilö. Eli toisin sanoen en yhtään ihmettele, että Emilia on halunnut ottaa Hollywoodin itselleen ja saada paikkansa siellä tähtien joukossa...
ITSELLEEN!
Uutisessa luki, että Emilia asustelee jossain huoneistohotellissa ja Mikko Kaksiossa. Ei kai lasta mihinkään kälyiseen huoneistohotelliin viedä? Taitaa Emilia jättää lapsensa Mikon hoiviin!
kaiketi on jo yleistä tietoa että leppilampea kiinnostaa myös saman sukupuolen edustajat? ehkä se ei ollut hyvä juttu emiliasta?
Erosin omasta miehestä ja lasteni isästä juuri tämän ominaisuuden takia... Kun niillä keikoilla kävivät kuumana sekä naiset että miehet. :((