Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua nyt oikeesti sapettaa äitini...

Vierailija
12.02.2010 |

Äiti siis 54-vuotias ja pirun nuorekas, hyväkroppainen ja pirtee tapaus. On avioliitos edelleen mut faijan kans niillä ei synkannut pitkiin aikoihin, tai siis oikeammin ovat siis ihan taloudellisista syistä yhdessä. Äiti on nyt keksinyt alkaa käydä työkaverinsa kanssa muutamalla jne usein. Ei muuta, mut kyseessä on mun ikäinen nuori mies jolla ei perhettä. Tiedän et äitee nauttii sen seurassa olosta, onhan se nuorekas ja kuulemma mukava..

Faijan äänestä oli vain havaittavissa epäilystä. Faija ollut sairaalloisen mustasukkanen koko elämänsä ja siksi äitee ei käyny missään 25 vuoden aikana mitä me oltiin pieniä ja nuoria. Nyt joku 5-kympin villitys..

Miten pitäis suhtautuu? Kieltää äiteeltä tuollaiset vapaa-ajan riennot jotka ei mun mielestä sovi ollenkaan kuvioihin?? En menis satavarma olemaan etteikö mutsi siihen vois ihastuu..siinä menis sit kaikki.. Onko muilla ollut vastaavaa ja miten suhtauduitte? En usko et kyse on enää pelkästä ystävyydestä. Nimittäin tämä nuori mies soittelee äiteelle, pitää huolen et äiteellä asiat hyvin..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus sulla on kieltää siltä yhtään mitään?

Jos isäsi on mustasukkainen, hoitakoon he asiansa keskenään ilman että sä tunget mielipiteitäs siihen.

Miten ite suhtautuisit jos äitis alkais neuvomaan kenen kanssa saat käydä kaljalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla