G: Veemäisimmät pikkuvaivat
pikkuvaivoillaan, kun ap olit suorastaan tyrmäävä vastauksessasi. Tuota veemäisyyttä ei päihitä mikään!
Kommentit (32)
Voiko olla kamalampaa kuin nää pukamat?
Hanuri on tosi kipeä.
Eksistentiaalinen kauhu siitä, että osa suolesta on ulkona.
Visva jota erittyy ja joka tuoksahtaa peräosastolta.
Virtsatietulehduksen pelko em. syystä.
Megalomaninen nolotus lääkärikäynnin yhteydessä.
Pieni onneton haava ja aina kipuilee kun koskee johonkin ja näin muistuttaa itsestään.
Haittataso verrattavissa peukalonpään halkeamiseen, jota joku itki ylempänä ketjussa.
Ei vedä vertoja peräpukamille tietenkään.
* koputtaa puuta*
Mutta kyllä krooninen virtsatietulehdus on melko vittumainen vaiva myös.
Varsinkin kun yhdyntä usein laukaisee, siinä voi sitten nauttia seksistä sydämensä kyllyydestä ja itkeä seuraavat kaksi päivää pissatessa...
En tiedä, mikä on, eikä ole kipeä kuin joskus.
Mutta menepä jonnekin valittamaan, miten vasemman jalan nimetön varvas pilaa sun elämäs..HUOH!!!
Ehdotan listaan myös paperiviiltoa. Pieni mutta typerän kipeä vaiva.
Pieni onneton haava ja aina kipuilee kun koskee johonkin ja näin muistuttaa itsestään.
Toinen ärsyttävä vaiva halkeileva peukalonpää. AIvan helvatan kipeä vaikka itse haava on vain pari milliä. Osuu koko ajan joka paikkaan mihin vaan koskee.
[/quote]
Just siinä kynnen vieressä ihan pikkupikku halkeama, josta ei viitsisi edes valittaa, mutta ai että miten kipeä se on.
Itse huomasin, että käsien kastuminen usein tekee näitä haavaumia (pykimiä). Eli käsin tiskaus yms minimiin..
todella herkkä nielu ja hampaiden pesu on ihan älytöntä kakoilua ja tyhjän yökkäilyä. Alkaa tympimään kun samatoistuu päivittäin kahteen kertaan ja tuntuu, että vaiva pahenee ja herkistyy vaan. Koskakohan tulee ihan ykät? Nyt jo yökkäily on sellaista palleasta kourivaa. ÄLLÖÄ!
tai ei pukamat sinällään edes, mutta peräpukamaTROMBOOSI. Jos et sitä ole kokenut, niin ole onnellinen...
Todella karseaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ei varmaan lohduta just nyt, mutta se ihan oikeasti menee itsestään ohi. Pahin menee ohi viikossa, kipu lakkaa kahdessa ja kolmannen jälkeen koko pattiaei enää edes ole.
Osta Scheriproct-voidetta ja puikkoja (yhdistelmäpakkaus). Ole 10 minuutia kontallaan pylly pystyssä ja saat voidellulla sormella työnnettyä pallon sisään. Yritä pitää se sisällä koko ajan niin paranee nopeammin.
Mulla ollut 2 kertaa vaikka en muuten kärsi pukamista laisinkaan! Ekalla kerralla puhkaistiin ja vuosi verta ihan sikana. Lisäksi vaan kipeytyi entisestään. Tokalla kerralla en mennyt lääkäriin ja meni yhtä "nopeasti" ohi ilman puhkaisua.
tai ei pukamat sinällään edes, mutta peräpukamaTROMBOOSI. Jos et sitä ole kokenut, niin ole onnellinen...
Todella karseaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tässäkin kun näpyttelen tietokoneella, niin koko
ajan sattuu sormiin... Kiva myös pestä vauvan
kakkapeppua verisillä sormilla. :(
sormenpäät verisillä haavoilla.
Rasvakaan ei auta, kun koko ajan kädet kastuu, ja
sitten taas rasva lähtee pois. Ihanaa tämä kolmen
pienen lapsen kotiäitiys.
Tässäkin kun näpyttelen tietokoneella, niin koko
Pääasia on pitää se paine mahdollisimman pienenä niin hetkittäin kipu jopa vähenee. Eli toi vatsallaan pyly pystyssä on hyvä, jotain tyynyjä vaikka alle niin voit katsoa esim. töllöä niin.
Eka kerta mulla meni suht helposti, tein kotona töitä makuullaan läppärillä. Tokalla kerralla olin raskaana rv 35 kolmannesta lapsesta... :-/
Mutta ohi menee varmasti. Eikä ole vaarallinen juttu kuitenkaan.
Scheriproctia vaan peliin maksimiannostuksella. Kyllä se siitä. Tsemppiä!
Kipu lakkaa kahdessa viikossa? No great. Mutta luojan kiitos sentään joskus lakkaa. En KOSKAAN enää valita mistään, jos vielä pääsen kävelemään normaalisti. Tota voidetta mulla jo on. Kiitos ohjeista!!!
Koitetaan kestää. Mä muuten välillä laitan kortisonia illalla, mut nyt lähden nukkumaan kun vauvakin nukahti.
sormenpäät verisillä haavoilla.
Rasvakaan ei auta, kun koko ajan kädet kastuu, ja
sitten taas rasva lähtee pois. Ihanaa tämä kolmen
pienen lapsen kotiäitiys.Tässäkin kun näpyttelen tietokoneella, niin koko
Ja pukamat kans, jos ne on pahana.
Toinen ärsyttävä vaiva halkeileva peukalonpää. AIvan helvatan kipeä vaikka itse haava on vain pari milliä. Osuu koko ajan joka paikkaan mihin vaan koskee.