Mitä veisin uudelle vauvalle?
Vauva on poika ja perheessä on jo ennestään poika. Eli sinänsä tavarat ja vaatteet valmiina.
Mitähän voisi viedä?
Kommentit (9)
Huppupyyhe
Unilelu
Kirja, johon vanhemmat voivat kerätä tietoa vauvan kasvusta ja kehityksestä.
Joku vauvan lelu (pehmokirja, mobile, soittorasia, helistin...)
Kyllä nätille uudelle vaatteellekin on aina käyttöä.
Joku kiva peitto, esim. tilkkupeitto/täkki, jonka päällä vauva voi köllötellä.
Lorukirja
Vauvan syntymäpäivän sanomalehti
Meille kaikki toi pehmoleluja, niitä oli joka paikka täynnä.
Mieluummin vaikka cd, jossa on vauvoille tarkoitettua rauhoittavaa musiikkia, katselukirja tai joku kilisevä, koliseva, rapiseva lelu.
Minä vein tuttavalleni (yh-äidille) aina vaippapaketin kun menin kylään vauvaa katsomaan, hän oli siitä todella iloinen.
tai vedettävä soittorasia, jossa rauhallinen ja hiljainen soitto.
Nämä on ainakin ainoat, mitä minä haluaisin vauvalleni tuotavaksi. Vaippoja sais tuoda vaikka jokainen vieras :D
ehdottaisin minäkin, niitä tarvitsee aina. Noita torkkupeittojakin ainakin meille on kertynyt ihan omasta takaa, joten itse en ehkä sellaista veisi. Jos haluaa, niin vaippapaketin lisäksi voi viedä jotain muuta, vaikka sen unirievun tai vauvakirjan, olivat mielestäni kivoja ehdotuksia.
kakku:
http://www.vaippakakku.com/galleria.html
Jos käyttävät kestoja, osta joku kiva kuosinen kestovaippa!
kannatan vaippojen viemistä lahjaksi, jos haluat viedä jotain muuta niin meillä tykättiin marimekon ruokalapusta (muutkin pyyhittävät ja koneessa pestävät tietysti käy), ensilusikoista, helistimistä, vaunuleluista. Kuviolliset harsot on kans kivoja.
Tai pyllynpyyhintäliinoja ja sitten jotain myös äitille! Jotain suolaista tai makeaa kahvin kanssa.
vai kenties kesällä? Silloin pieniä talvivaatteita, kuten villahaalari voisi tulla tarpeeseen.