"pakkonussitaanko" teillä?
Kommentit (7)
Toki antaisin kyllä, vaikka itseäni ei seksi kiinnostaisikaan. Ei oo oikein pihtailla parisuhteessa. Onneksi ei oo meillä sitä ongelmaa.
Vautsi, nostan kyllä hattua teille, jos vielä 15 vuoden jälkeenkin harrastatte joka päivä :) Tuo on meidänkin tavoite, vaikka ei ihan noin kauan vielä olla oltu yhdessä :)
15 vuoteen.ihgua seksi joka päivä:)ja monesti...
ikinä miestäsi pannessanne?
mutta esikoista yrittäessä oli kyllä välillä sellaista hampaat irvessä -meininkiä, varsinkin loppuaikoina, kun ehkäisyn poisjättämisestä oli kulunut n. vuosi.
Sekstaillaan silloin kun huvittaa, yleensä huvittaa 2-4 kertaa viikossa, joskus useammin, joskus harvemmin. Yhdessä oltu kohta 12 vuotta.
15 vuotta siihen alistuin..vähintään kerran kahteen viikkoon piti "antaa" kun muuten mies oli niin kärttyisä ettei kestänyt olla samassa taloudessa. Sitten päätin että riittää mulle! Erosimme ja muutaman kokeilun jälkeen päätin ettei seksi ole mun juttu kun en siitä mitään saa itselle. Kunnes pari vuotta sitten törmäsin kohtalon johdattamana nykyiseen kumppaniini. Orgasmin saan liki 97% kun koko elämässä sitä en saanut kuin vajaa kymmenen kertaa. Olen niin onnellinen ettei vika ollutkaan minussa vaan kumppaneissa!!! Nykyinen rakastettuni, elämäni suurin rakkaus on myös nainen eikä mikään voisi olla enää täydellisempää