Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma ja nolo parikunta noi Viivi ja Petzku

Vierailija
11.02.2010 |

Miksei nyt mammat huuda kuorossa miten säälittävä Suomi nainen, kun ählämin kanssa hengailee tai ei muutakaan saa ?

Todella RUMA mies siis aivan kamalan näköinen ja nolot blingbling vaatteet : taitaa olla aika lyhytkin ainakin melko persjalkaselta näytti. Hirveät tatuoinnit, kamala hymy, järkyt kulmakarvat, hirveä viirusilmä.

Viivikään mikään paras miss Suomi ole ja niin tavallisen näköinen kuin vain olla ja voi ja vaikutti melkoisen lapselliselta ja pissimäiseltä.

Katotaan vaan niin nuo ovat ensivuonna tähän aikaan jo eronneet.

Siis hyi vittu mä en ottais ählämiä, vaikka sillä ois kaikki maailman rahat.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Viivistäkin.

Viimeinen lauseesi ei ollut makuuni, ottaisin ählämin jos olisi hyvännäköinen, hyvätapainen, uskollinen ja varakas.

Vierailija
2/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt poikanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Viivistäkin. Viimeinen lauseesi ei ollut makuuni, ottaisin ählämin jos olisi hyvännäköinen, hyvätapainen, uskollinen ja varakas.

lisäksi se niiden mentaliteetti tuppaa olemaan juuri se , että nainen saa voidella sen sämpylänkin :) että mä en kyllä kotiorjaksi alkaisi.

Ap

Vierailija
4/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Viivistäkin. Viimeinen lauseesi ei ollut makuuni, ottaisin ählämin jos olisi hyvännäköinen, hyvätapainen, uskollinen ja varakas.

lisäksi se niiden mentaliteetti tuppaa olemaan juuri se , että nainen saa voidella sen sämpylänkin :) että mä en kyllä kotiorjaksi alkaisi.

Ap

Nuo neljä kriteeriä on mahdoton toteutua samassa ählämissä.

Vierailija
5/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Horror-Pariskunta!

Vierailija
6/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi se niiden mentaliteetti tuppaa olemaan juuri se , että nainen saa voidella sen sämpylänkin :) että mä en kyllä kotiorjaksi alkaisi. Ap

Nuo neljä kriteeriä on mahdoton toteutua samassa ählämissä.

Ap

Vierailija
7/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nuo neljä kriteeriä! Sen lisäksi on myös pitkä, eikä pidä orjanaan.... Saatte kadehtia ihan vapaasti ;)

Vierailija
8/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa mitä haluatte, mutta mun ählyllä nuo neljä kriteeriä! Sen lisäksi on myös pitkä, eikä pidä orjanaan.... Saatte kadehtia ihan vapaasti ;)

harva ähly on valtaväestön mielestä hyvännäköinen - ok jos sulle kelpaa mikä ettei pidä toki hyvänäsi

lisäksi moni ähly on uskoton - ei vaimo tai tyttöystävä siitä mitään tiedä niin kuin suomalaisenkaan pettäjämiehen tavoista

Vierailija
9/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nuo neljä kriteeriä! Sen lisäksi on myös pitkä, eikä pidä orjanaan.... Saatte kadehtia ihan vapaasti ;)

Vierailija
10/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina ja Esko -wannebet?

Vierailija
11/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria haastattelu oli järkyttävä! Hynynen sentäs oli ihana :)

Vierailija
12/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et niinku jotku niinku vanhukset oikeesti niinku viihtyy vanhainkodissaki niinku!!! :D Oikeesti, niinku?!

Vierailija
13/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivi lähtee Miss Universum-kisoihin sinne upeiden, pitkäsääristen naisten sekaan. Pikkutyttö ihme ählytakiaisella varustettuna. Ihan nätti naama kyllä, mutta ei menesty kansainvälisesti.

Vierailija
14/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpanenkin mutta niiden tavasta kommentoida asioita tulee mieleen lähiökuppilan rääväsuupariskunta. Viivillä ja Petskulla vaan tuo lähikuppila on Onnela :p Tänä vuonna on sitten tuon tasoinen Miss Suomikin... Harmi että tuo valittiin.

Vierailija
15/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. on kateellinen ja haluaisinpa nähdä sun oman naamasi, matala lähiötaustainen sivistystasosi on tullut jo tässä ilmi.

Lisäksi en ole koskaan kuullut että joku ulkomaalainen nainen sanoo että suomalainen mies on hyvännäköinen.

Lisäksi vielä tietääkseni tämä Viivin mies ei ole ählämi, ählämihän tarkoittaa arabia. Opetelkaa termit ennenkuin käytätte niitä, vaikka kyseessä onkin halventava nimitys, niin kuitenkin.

Vierailija
16/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva av-mamman mies tienaa edes itse elantonsa.

Vierailija
17/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva av-mamman mies tienaa edes itse elantonsa.

se on jokapaikassa mukana, kun Miss Suomea haastatellaan? Sen rahat on aivan yhdentekevät sen rinnalla että se tunkee linssiluteena itsensä joka paikkaan. Vastenmielinen "mies".

Vierailija
18/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olin valokuvien perustella sitä mieltä, että Viivi pitää valita Miss Suomeksi. Hän on hyvä poseeraamaan. Livekuvaa en ollut ennen nähnytkään.

Kyllä hän nätti on, mutta jotenkin se puheen taso vei puolet siitä nättiydestä. Pissis ei ole koskaan todella nätti. No, kivahan se on, että joku on niin aito, eikä liian muodollinen, mutta....

Ja mitä pariskuntaan tulee, niin kerrankin oli vakka löytänyt kantensa!

Vierailija
19/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman arvokkaammin kuin "naapurin liisan". Oikeasti, ihan nätti tyttöhän tuo Viivi on, mutta sellainen naapurintyttöfiilis tuosta haastattelusta jäi, ja näin vanhana sitä kai on tullut kyyniseksikin mitä tulee näihin kirkassilmäisiin maailmanparannusmielipiteisiin (nuorten ihmisten suusta, joilla elämässään ei juuri ole vaikeuksia ollut).

Tämäkin, että vanhemmista pitää huolehtia.. toki näin, mutta ehkä Viivi ja kumppaninsa ei osaa asettua esim. sellaisen lapsen asemaan, jota on kotona koko lapsuus peloteltu, dissattu ja kenties lyötykin - ihanko oikeasti tästä pitäisi olla vain kiitollinen?

Vierailija
20/82 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella harva....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi