Kestämätön kipu yhdynnän jälkeen..
Mielellänmme vielä näin viimeisellä kolmanneksella miehen kanssa seksiä harrastettais, mutta minulle tuli jo joskus viikon 20 paikkeilla yhdynnän jälkeen sietämätön kipu.(särkylääkettä pakko ottaa, että voi nukkua tai istua) Kipu tuntuu lähinnä jomotuksena ja "viiltoina" pakaran ja takareisien kohdalla. Muutama päivä sitten kokeilimme taas n. kk tauon jälkeen ja kipu levisi pohkeisiin asti.
Tosi kurjaa kun haluaisi kovasti seksiä, me molemmat :(
Neuvolalääkärissä puhuin asiasta ja laittoi minut klamydia-kokeeseen.(???) Se oli odotetusti negatiivinen.
Onko muilla ollut vastaavaa?
Esikoisen kohdalla en muista vastaavaa. Pelottaa, että mitäs jos jatkuu synnytyksen jälkeen...
Kommentit (2)
Kipu alkoi noin vkoilla 18+ . Mitä syvemmälle yhdynnänaikana menee sitä kipeemmäksi tulee... ja sitten yhdynnän jälkeen tuntuu et polttelee ja pakottaa pidemmänaikaa... Edellisessä raskaudessa sama homma mutta aiemmissa kolmessa ei mitään ongelmia. Mietinki että onko mulla kohdunsuu laskeutunu edellisten raskauksien myötä... Itselläni ei ole kyllä liitoskipuja... Mutta onneks ollaan jo yli puolenvälin et eiköhän sitä taas sit kerkee synnytyksen jälkeenki... Enemmän kaipaanki muunlaista läheisyyttä ja yhdessäoloa kuin yhdyntää =) =)
Minulla on ollut ihan samantapaista kipua, ei nyt kestämätöntä kuitenkaan mutta todella inhottavan tuntuista ja seisominen pahentaa sitä! Jos vaikka illalla ollaan oltu yhdynnässä niin se tuntuu aamulla muutaman tunnin ajan, elikä varmasti lievemmin kuin sulla! pitää vaan jättää seksin sellaiselle päivälle ettei ole töitä seuraavana aamuna!
Alkoi samoilla viikoilla kuin sulla, nyt 32!
Luin vähän aikaa sitten jostain että liitoskipuja on kahta erilaista, sellaisia jotka tuntuu edestä häpyluiden kohdalla ja sitten sellaisia jotka kuullosti ihan siltä kuin ne mitkä sinä kuvailit. Elikä minä sitten ajattelin että ne liitoskipuja. Ja että se yhdyntä varmasti jotenkin ärsyttää!
Niitä vaivoja vaikuttaa tulevan enemmän ja enemmän joka raskaudessa :-(!
Ei mullakaan ensimmäisen eikä toisen raskauden ajan ollut tollaista, mutta kolmannen ja nyt neljännen kanssa myöskin!