Miksi Helsingin Sanomat hiljeni tuosta eilisestä MOT-ohjelmasta?
Mitään ei netti-hesarista löydy, olisi ollut kiva lukea keskustelua aiheesta.
Kommentit (12)
Kannattas lukee muutakin kun av palstaa.
varmaan nyt on menossa joku salajuoni
missä mamut näytetään epäedullisessa valossa. Kuka tuota Demarien mokuttaja lehteä enää lukee. Minä lopetin tilauksen jo aikaa sitten.
eihän tossa Motissa mitään uutista ollut. että turvapaikan saaneet saa rahaa siinä missä suomalainenkin sossusta ja kelalta.
Kannattas lukee muutakin kun av palstaa.
Sun logiikka ei nyt täsmää. Kyllähän mä luen hesaria. Eikö se sulle nyt tullut selväksi jo tuosta otsikosta?
ap
eihän tossa Motissa mitään uutista ollut. että turvapaikan saaneet saa rahaa siinä missä suomalainenkin sossusta ja kelalta.
Kyllä se mun mielestä on uutinen, että Suomi maksaa pakolaisille eniten tukea koko maailmasta ja leväperäsemmin maksaa lentomatkat jopa 15-20 ihmiselle Somaliasta Suomeen.
ap
hakijoiden palautuslennot maksetaan kehitysapurahoista. Edes joku järki tässä maahanmuuttajatouhussa.
sitä ei voi aina ottaaa tosissaan. Välillä siellä on ihan huuhaata, en kattonut tuota ohjelmaa kun ei aihe kiinnosta mutta en katso aina muutenkaan mitään noita HannuKarpoja.
Kyllä se mun mielestä on uutinen, että Suomi maksaa pakolaisille eniten tukea koko maailmasta ja leväperäsemmin maksaa lentomatkat jopa 15-20 ihmiselle Somaliasta Suomeen.
ap
että Suomssa nyt noin muutenkin maksaa sossu ja Kela maailmanennätysmäisiä summia tyhjäntoimittajille? katsoskun ttämä on myös aivan maailmanennätystason KALLIS maa.
Kysyn nyt ensin täältä, ennen kuin lähden etsimään ja kaivamaan.