37v ja otsarypyt
Tänä aamuna huomasin peiliin katsoessani ensimmäiset otsarypyt :-(
Kommentit (6)
Ja ekat rypyt on. Hymyillessä silmien alla, ohuet juontee otsassa. 2 harmaata hiustakin on. Vapaa pudotus on alkanut :((
Harmaita hiuksia olen löytänyt jo 4v. Onneksi ne otsarypyt erottuvat vain hyvin läheltä ;-)
ap
Ns. "sibeliusryppy" mulla on ollut jo hyvin nuorena, jos lapsuuskuvissa voi nähdä sen "aihion". Se ei niinkään haittaa, mutta vaakasuorat otsauurteet ovat kyllä tosi masentavat.
Silmäryppyjä mulla ei pahemmin vielä ole, kuten ei myöskään muita ryppyjä, huulissa tms. Ennemminkin sanoisin, naamani on venähtänyt entisestä; suupielien ja nenän väliset uurteet ovat painuneet ja suun ympärys muutenkin on muuttunut.
Ei tää hauskaa ole.
Olenkin tässä alkaunut katselemaan restylaneruiskeiden hintoja...
kolme noita "sibeliusryppyjä" ja ne tekevät minusta aika ankaran näköisen. Tuntuu että ne vaan syvenee koko ajan.
35 v.
Täytän kohta 38. Sain puolitoista vuotta sitten vielä yhden lapsen, ja raskauden aikana paino nousi ja tuli turvotusta.
Synnytyksen jälkeen tulikin sitten rupsahdus: nahka vaan on jotenkin löysemmällä kuin ennen! Huomaa erityisesti valokuvista. Posket ikäänkuin vähän roikkuvat. Otsarypyt ("niinistöt) ovat olleet jo muutamia vuosia. Lisäksi minulla on pienet silmäpussit, isältä perityt.
Jumppaan naamaa joka päivä ja rukoilen ihmettä...
Minulla ei onneksi ole tullut muita ryppyjä niiden lisäksi. No, silmäkulmissa on hymyillessä ollut ne jo pitkään. Ja otsarypyissä on se hyvä puoli, että voi aina pitää otsatukkaa.
t. 41 v