Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä lapsenvahtina?!? WTF?!?

Vierailija
08.02.2010 |

Oikeesti, mitä ihmettä? Mun ex-mies oli sellainen, joka aina ilmoitti olevansa lapsenvahtina jos jäi yksinään omien lastensa kanssa. Isoon ääneen aina julisti kuinka emäntä vaan lähtee humputtelemaan ja hän joutuu jäämään kotiin lapsenvahdiksi! Ja sama laulu oli jos mulla oli joku kokous tai muu meno, joita ei tosiaan edes ollut usein.

Viime viikonloppuna sain eräältä miespuoliselta ystävältä viestin jossa kyseli mun illan suunnitelmia ja totesi itse olevansa lapsenvahtina. Ja nämä eivät ole todellakaan ainoita kertoja.

Mikä siinä on niin vaikeeta olla kotona lastensa kanssa ihan vaan isänä eikä missään lapsenvahdin roolissa? En vielä tähän ikään mennessä ole törmännyt äitiin joka olisi tituleerannut itseään lapsenvahdiksi "joutuessaan" olemaan yksin lastensa kanssa. Minä ainakin olen äiti ja olen kotona lasten kanssa, ihan vaan äitinä, sitähän se äitiys on! Miksi ei siis isyys?

Ja en siis halua yleistää tai haukkua näitä miehiä huonoiksi isiksi, siitä ei ole kyse.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen olen huomannut, että jos mies on lasten kanssa kotona vaikka päivän, niin hän ei sitten osaa tehdä mitään muuta kuin katsoa niitä lapsia.

Ei voi mennä nettiin, ei katso telkkaria, ei laita ruokaa (se on laitettava valmiiksi), ei puhettakaan että lähtisi vaunuilla lasten kanssa jonnekin tms. On sitten illalla kamalan väsynyt, kun ei ollut omaa elämää lainkaan.Ei myöskään saa pyykkejä tai astioita pestyiksi tms, kun on ne lapset :D

Sitten seuraavana päivänä hän on aivan poikkikuollut, kun joutui sen YHDEN päivän niitä lapsia katsomaan ja heti on järjestämässä kavereiden kanssa ryyppyiltaa, kun kaikki mehut meni nyt, ja tarvii saada levätä...

Vierailija
2/3 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen olen huomannut, että jos mies on lasten kanssa kotona vaikka päivän, niin hän ei sitten osaa tehdä mitään muuta kuin katsoa niitä lapsia. Ei voi mennä nettiin, ei katso telkkaria, ei laita ruokaa (se on laitettava valmiiksi), ei puhettakaan että lähtisi vaunuilla lasten kanssa jonnekin tms. On sitten illalla kamalan väsynyt, kun ei ollut omaa elämää lainkaan.Ei myöskään saa pyykkejä tai astioita pestyiksi tms, kun on ne lapset :D Sitten seuraavana päivänä hän on aivan poikkikuollut, kun joutui sen YHDEN päivän niitä lapsia katsomaan ja heti on järjestämässä kavereiden kanssa ryyppyiltaa, kun kaikki mehut meni nyt, ja tarvii saada levätä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 vuorotyö, ja mies tekee suht säännöllistä päivätyötä. Tästä aiheutuu se että mieheni on paljon lasten kanssa iltoja ja viikonloppuja. Meillä ei ikään ole ollut mitään ongelmia sen suhteen. Kaiken lisäksi kun tulen kotiin on usein astiat ja pyykit pesty sekä asunto siivottu. Jos asunto on kuin pommin jäljiltä kun tulen kotiin tiedän että mieheni on halunnut viettää lasten kanssa aikaa. Ainoa mitä mieheni ei tee on vaatteiden liitostelu, ei sitä kuulemma osaa. Tietysti minä annan hänelle niitä "vapaa päiviä", siis omaa aikaa sitten kun itse olen vapaalla. Mutta se ei tarkoita sitä etten itse saisi omaa aikaa, minun tarvitsee vain pyytää. Ai niin ja jos lähden ulos iltaa viettämään, niin sanon itsekin että jätin miehen lapsenvahdiksi, se ei meillä kumpaakaan loukkaa koska itse tiedämme että olemme tasa-arvoisia lasten hoidon ja kotitöiden suhteen. Siis älkää nyt luulko etten minä tee kotitöitä. Meillä kotitöitä tekee molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän