Uusi miesytävä on nuuskan ystävä, ja se ärsyttää minua
inhoan koko ideaa kaivella ylähuulta, ja joka paikassa. Miten päästä eroon tavasta, onko jotain "mälliä" tilalle. Kokemuksia
Kommentit (4)
joka oli nuuskannut teinistä asti. Hänelle herätys oli hammaslääkäri. Sielläkin hän julisti lääkärille, miten hän lopettaasitten, kun nuuska aiheuttaa ikenissä muutoksia.
Lääkäri nosti ylähuulen, suuntasi valon siihen ja antoi peilin käteen. Nuuskaaminen loppui siihen.
Käytännössä kaveri pyöritteli huulen alla turkinpippureita pahimpaan tuskaan, muutaman viikon muistaakseni. Sitten oli kuivilla.
tai siis se että yrittäisit tupakoitsijaa saaha lopettamaan tupakanpolttoa koska se on epäterveellistä yms. Turha vaiva jos se ei itse tahdo.
Mieheni käyttää myös nuuskaa, enkä sitä yleensä enää edes huomaa. Meillä niitä mällejä ei ole joka puolella. Menevät nätisti vessanpöntöstä alas tai roskiin. En ole jaksanut asiasta alkaa vauhkoamaan koska sillä saa vaan loppujen lopuksi riidan aikaiseksi.
Mieheni oli myös hyvän pätkän ilman tupakkaa, mutta erinäisten kriisien ja vaikean elämän jaksomme aikana tupakka on tullut takaisin kuvioihin..kuitenkin aika vähissä määrin. Tämä ärsyttää minua, mutta en jaksa siitäkään valittaa. Ne on hänen omia päätöksiä ja niin kauan kun ei minun keuhkoja saastuta ja huulia nuuskaa niin olkoon. Tiedän että hän pystyy olemaan myös ilman jos oikeasti haluaa, mutta se on lähettävä hänestä itestään se halu.
sun seuraava poikaystävä ei käytä nuuskaa.