Sektio on luusereille!
Kommentit (11)
edes vaivauduit vastaamaan, ihan selvästi halusi vaan tahallaan ärsyttää kun on just päässy kotiin synnäriltä pillu revenneenä.
älkää menkö mukaan tähän keskusteluun ollenkaan.Jokainen normaalisti ajatteleva ihminen tietää,että sektioita ei tehdä ihan kevyin perustein.
Alkup on oikeessa. Eipä sektiossa oikein voittajatunnetta ollut.
Meinaatko, että jos sinulta repesi perse synnytyksessä, kaikilta muiltakin tasapuolisuuden nimessä pitäisi repiä perse?
No älä muuta sano. Itse olisin tahtonu synnyttää ihan oikein, mutta vauva oli semmonen saakelin luuseri, että oli laittanut istukan eteen ja luuserivauva kietonut vielä napanuorankin pari kertaa kaulan ympäri. Kyllä muistutan päivittäin lapselle, että on ollut luuseri alusta asti.
Minäpä olen tuplaluuseri! Kaksoset päätti molemmat haluta maailmaan takamus edellä, mikä lääkärin tietojen perusteella merkitsi 100% todennäköisyydellä vaikeuksia. Niinpä tehtiin sektio. Onneksi luuserit on porukkaa, joka ei tajua katua.
Onko tullut mieleen nämä terveydelliset syyt sektiolle?
Onhan se vähän sama kuin B-mies: periaatteessa on hommansa hoitanut, mutta...
Itse valitsin sektion vaikka lääkärit yritti kivenkovaa väittää vastaan. Ja tein saman vielä kaks kertaa! Onneks ens kerralla ei tarvi enää edes vääntää asiasta.
Niin ihanasti meni molemmilla kerroilla, että en kyllä kadu enkä tekis toisin. Kunnioitan kyllä naisia jotka tekee perinteisellä tavalla, mutta en koe alemmuutta heihin nähden. Joskus pidän heitä myös vähän yksinkertaisina, varsinkin jos on pelkoja tai suvussa ollut synnytyksissä vaikeuksia.. Miksi tehdä vaikeimman kautta jos asian voisi hoitaa mukavamminkin? Tietty jos ehdoin tahdoin haluaa, niin sitten, mutta nämä äidit jotka ovat esim toivoisivat sektiota, mutta painostuksen alla sitten suostuvat alatiehommiin. Siinähän sitä sitten itketään vähimmillään repeämiä ym, pahimmillaan vauvalle tulleita vammoja tai jopa kuolemaa.
En mä silti luuseriksi haukkuisi noitakaan äitejä. Kukin varmasti hoitaa asian parhaan kykynsä mukaan, siinä uskossa että tekee kuten lapselle ja itselle on parasta. Siinä järjestyksessä. Itse en olis voinut elää itseni kanssa jos lapsi olis jumiutunut ahtaaseen lantiooni ja kuollut tai saanut hapenpuutteen vuoksi aivovaurion. Mielummin elelen tyytyväisenä sektiopäätökseni kanssa.
t. luuseri
esikoinen syntyi sektiolla koska olisi muuten jäänyt jumiin.
kakkosta yritettiin synnyttää alakautta ja jos oltas homma loppuun viety sillä tapaa niin sikiön hautajaisia oltais päästy suunnittelemaan :(.
ja toisen sektion jälkeenhän EI enää ole turvallista synnyttää alateitse eli kolmonen ja nelonen saivat myös syntyä sektiolla.
En koe olevani huono äiti tai luuseri tai jääneeni mistään paitsi.kyllä sitä sektion jälkeenkin tuskaa saa tuntea kun haava on kipeä ja lapset on tuntuneet heti rakkailta ja omilta vaikka heräämöajan on joutunutkin erossa olemaan
4x sektiomamma