Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Espoon rivitaloista kiinnostunut!

07.02.2010 |

Sinä joka eilen kyselit espoolaisista rivitaloalueista. Kävitkö katsomassa niitä? Löytykö jotain mielenkiintoista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso piha on risuinen ja kamala ja noin 6 m2 ja yhteinen (iso (tietenkin kuka kirjoittaa noita ilmoituksia..) piha on asfaltoitu parkkipaikka..

Laurinlahti on ehkä joskus ollut mukava mutta on aivan liian täyteen rakennettu.

Kaitaassa on isommat pihat mutta siellä ei ole mitään.

Olin niin onnellinen kun tulin takaisin Lauttasaareen.

Meidän talossa on oikeasti iso piha ja hiekkalaatikko, grillipaikka, keinu, pöydät ja tuolit ja puita - se on ihana. Eikä haita, että en pääse suoraan sinne vaan pitää kävellä 20 metriä.

Täällä on paljon enemmän puistoja ja leikkipaikkoja puhumatta uimarannoista ja ravintoloista.

Tällä hetkellä mulla kestää ovesta oveeseen 15 min työpaikalle ja tarhapaikka on 40 metrin päästä. Koulu olisi sitten 600 metrin päästä.

Tänne jäämme!!

ja oli hyvä huomio Melba, ettei lapset viihdy siinä minimaalisessa pihassa kun ovat vähän vanhemmat.

Ensi keväänä kuume varmasti iskee taas ja käyn katsomassa jotakin ja kauhistun taas..

Vierailija
2/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi rivitaloyhtiöissä säästetään siinä, ettei oteta huoltamiestä/yhtiötä????

En halua leikata yhteistä nurmikkoa tai tehdä istutuksia talkoolla. Haluan, että on paikka mihin voin soittaa jos huomaan, että jotain on mennyt rikki!

Ja en halua herätä aamulla tekemään lumitöitä!!!!!

Uskon, että tämä oikeasti tulee kalliiksi talonyhtiölle koska sitä ei hoideta yhtä hyvin kuin ei ole huoltoyhtiötä.

ja talonostajille, jos ette tiedä mitä ryömintätila on - opiskele!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kuulostat aivan 100% kunnon kerrostaloasukilta, niin kuin olen minäkin. Rivitalon pihasta (mitä nämä pks rivitalojen pihat on) on ehkä iloa 3 vuotta lapsen kanssa. Ihan pientä ei voi jättää pihaan kuitenkaan yksin, vaikka olisi aidattu ja isompi lapsi ei enää taas pysy pihassa, kun haluaa ajaa polkupyörällä tai hiihtää.

Onko miehesi yhtä hyvä kerrostaloihminen?

Mulla on onni, että mies on aivan yhtä tyytyväinen kerrostaloasukki kuin minäkin eikä suostu lähtemäänkään pientaloon.

Vierailija
4/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo haaveilin sellaisesta oikeasti isosta pihasta mutta vaikka olisit valmis maksamaan 500000-600000, et välttämättä saa sellaista pihaa.

Minkkifarmiksi kutsuin niitä viime vuonna kun kävin Lippajärven rannalla katsomassa muutaman..

Vierailija
5/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsonut niin ihmettelen miten monessa on vesivahinko!

olkaa tarkkoja!!

Vierailija
6/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lunta?????

Vierailija
7/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut aina kerrostalossa, enkä muuta ole ajatellutkaan. Mies taas pientaloihmisiä. Nyt asumme ihanalla paikalla, kolmikerroksisessa kerrostalossa jossa kivat naapurit, lapsilla kavereita, ihana piha grillipaikkoineen yms. Pulkat, liukurit, rattikelkat, lumilapiot yms. yhteiskäytössä, joten ei tarvitse aina olla omaa vempelettä hankkimassa jne.

Mutta talo on ihan paperia. Kun joskus kuuntelen alakerran äijän yskimistä ja vessa-asioita, niin ajattelen, että hitto vieköön, se on seuraavaksi omakotitalo, eikä mikään muu:) Mutta saas nähdä.

Vierailija
8/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lunta?????

Vierailija
9/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten pienessä taloyhtiössä ne rivarin huoltotyöt ovat äkkiä muutaman satasen kuukaudessa, siksi monet taloyhtiöt tekevät paljon talkoilla.

Vierailija
10/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rakennettu 1957 eli on kunnolliset seinät ja lattiat eli on aika hiljainen talo.

Kasvoin itse maatilalla ja jossain vaiheessa remontoin 300 neliön omakotitalo jossa oli yli hehtaarin nurmikkoa...

No enhän viihtynyt Helsingin ulkopuolella eli möin ja tulin takaisin Lauttasaaren, jossa asuin jo opiskeluaikana.

Omakotitaloihminen en ole ja en miettinyt rivitaloja ennen kuin sain lapsia.

Nyt näköjään tulee kuume kerran vuodessa...

Jos olisin voittanut sen 7 miljoonan olisin ostanut rivitalon Lauttasaaresta :-)

Vierailija
11/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pikkuremontit ja aamulla herätään vuorotellen tekemään lumitöitä.. Ei kiitos!!

Muuten pienessä taloyhtiössä ne rivarin huoltotyöt ovat äkkiä muutaman satasen kuukaudessa, siksi monet taloyhtiöt tekevät paljon talkoilla.

Vierailija
12/12 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on muitakin jotka ajattelevat kuten minä ja mieheni:) Jostain syystä useimpien ihmisten on vaikea uskoa että joku voi oikeasti viihtyä kerrostalossa ja vieläpä ahtaasti (4 ihmistä kolmiossa). Me asumme pienkerrostalossa jossa ihana piha grilleineen metsän reunassa. Leikkipuistoja useita kävelyetäisyydellä. Keskuspuisto latuineen ja lenkkipolkuineen myös kävelyetäisyydellä. Kaikki palvelut lähellä tai todella kätevien julkisten yht päässä. Lapsille on kavereita omassa ja naapuritaloissa. Tarhat ja koulut lähellä. Vain uimaranta puuttuu lähietäisyydeltä;) Välillä mekin aina sitä pihaa aletaan haaveilemaan kunnes taas huomaamme kuinka hyvin viihdymme tässä... Jos haluaisi kunnon talon pihalla pitäisi muuttaa vähintäänkin johonkin Klaukkalaan..