Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä ammateissa tienaa n.2000e nettona?

Vierailija
07.02.2010 |

galluppia teille jotka tienaatte noin 2000e kuussa nettona (vaikka 1500-2500e/kk netto) kertokaas missä ammatissa olette ja mikä on netto-sekä bruttopalkkanne!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2300

Vierailija
2/6 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on yksi ikälisä ja rahaa jää kouraan kuukaudessa verojen (23%) jälkeen n. 2000-2100e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tuttu ravintolakokki ainakaan nettona tienaa 2000€/kk. Ja jos kosmetologikin saa käteen saman verran kuin aineenope peruskoulussa, niin vaihdan ammattia saman tien. No ei mulla olekaan varaa käydä kosmetologilla...

Vierailija
4/6 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tuttu ravintolakokki ainakaan nettona tienaa 2000€/kk. Ja jos kosmetologikin saa käteen saman verran kuin aineenope peruskoulussa, niin vaihdan ammattia saman tien. No ei mulla olekaan varaa käydä kosmetologilla...

No yllättäen niillä kokeillakin on työpaikasta ja asemasta riippuen eroja tuloissa... Ja kosmetologi tietysti voi helposti tienata samat kuin opettaja, kun yksityisellä sektorilla ollaan. Jos et ole kuullut, niin julkisella sektorilla tapaa olla huonot liksat.

Vierailija
5/6 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmella ylitunnilla saan n. 2100e.

Vierailija
6/6 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yllättäen niillä kokeillakin on työpaikasta ja asemasta riippuen eroja tuloissa... Ja kosmetologi tietysti voi helposti tienata samat kuin opettaja, kun yksityisellä sektorilla ollaan. Jos et ole kuullut, niin julkisella sektorilla tapaa olla huonot liksat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi