Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja lapsi kipeana, olleet jo pari viikkoa, mulla suunniteltu sektio viikon paasta!!

Vierailija
07.02.2010 |

Pelottaa etta jos minakin tulen kipeaksi! Mitenkohan sektio ja kamala flunssa kayvat yksiin?

Siis miehella ollut flunssa jo yli viikon ja yha vain yskii ja yskii, kuopuksella ollut nuha ja rakatauti ainakin 2 viikkoa ja yha jatkuu. Esikoisen ja mina ollaan oltu terveina ja olen odotellut hanen sairastumistaan mutta toistaiseksi ollut ok. Mitenkohan todennakoista on etta han tai mina sairastutaan juuri sektion ja vauvan tulon aikaan? Voiko isomaat sisarukset tulla lahellekaan uutta vauvaa jos ovat toipumassa flunssasta? Enta jos aiti itse on kipea, miten estaa taudin vauvaan tarttuminen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin toisen sektion aikana ihan tukossa ja yskäinen, samoin isommat lapset. He eivät voineet tietty liikkua osastolla vapaasti mut huoneessa, jossa olin yksin vauvan kanssa saivat olla. Äidin maitohan (jo ne pikkutipat) tai raskausaikainen immuniteetti suojaavat vauvaa, ei ainakaan meijän neito sairastunut vaikka itse olin kipee.

Vierailija
2/7 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa meillakin sujuisi hyvin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko osastolle. Nyt on vielä aikaa, joten eristä itsesi niin, että et ole samoissa tiloissa muiden kanssa. Varaat itsellesi hygieenistä ruokaa ja et poistu huoneestasi muuta kuin vessaan pikaisesti.

Ite olin synnyttämässä ja siellä oli yksi flunssapesä osastolla. Se joutui pitämään koko ajan hengityssuojainta, muttei se ole ollenkaan sataprosenttinen. Olin sattumalta nähnyt sen jo äitiyspolilla viikkoa aikaisemmin ja havainnut silloin, että sen mies oli valtavan flunssainen, mut nainen silloin terve. Se tyhmä ei varonut ja sai tartunnan.

Vierailija
4/7 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko osastolle. Nyt on vielä aikaa, joten eristä itsesi niin, että et ole samoissa tiloissa muiden kanssa. Varaat itsellesi hygieenistä ruokaa ja et poistu huoneestasi muuta kuin vessaan pikaisesti. Ite olin synnyttämässä ja siellä oli yksi flunssapesä osastolla. Se joutui pitämään koko ajan hengityssuojainta, muttei se ole ollenkaan sataprosenttinen. Olin sattumalta nähnyt sen jo äitiyspolilla viikkoa aikaisemmin ja havainnut silloin, että sen mies oli valtavan flunssainen, mut nainen silloin terve. Se tyhmä ei varonut ja sai tartunnan.

Ei prenalla eikä synnärillä eikä vieriosastolla tosiaankaan pidetä maskeja flunssan takia..

Ja kyllä olin prenalla viikon ennen synnytystä ja kovassa flunssassa ja siitä synnärille ja synnyttämään.

Vierailija
5/7 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko osastolle. Nyt on vielä aikaa, joten eristä itsesi niin, että et ole samoissa tiloissa muiden kanssa. Varaat itsellesi hygieenistä ruokaa ja et poistu huoneestasi muuta kuin vessaan pikaisesti.

Ite olin synnyttämässä ja siellä oli yksi flunssapesä osastolla. Se joutui pitämään koko ajan hengityssuojainta, muttei se ole ollenkaan sataprosenttinen. Olin sattumalta nähnyt sen jo äitiyspolilla viikkoa aikaisemmin ja havainnut silloin, että sen mies oli valtavan flunssainen, mut nainen silloin terve. Se tyhmä ei varonut ja sai tartunnan.

Vierailija
6/7 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli yksin huoneessaan. Maski sillä kyllä roikkui usein kaulalla, kun raskas oli flunssaisena kai sen läpi hengittää. Se käveli välillä käytävällä vessaan ja me muut sitä inhosimme.

Vierailija
7/7 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen jatkuvat flunssakierteet loppuivat siihen, kun älyttiin aloittaa noiden vitskujen syönti päivittäin.