Olen liian itsenäinen.
Olen vain tottunut selviämään kaikesta itse. Nyt kun lapsuuteni perheessä on ongelmia, en osaa päästää ketään lähelle. Adiat liikuttavat minua, ja olen hyvinkin herkkä, mutta mutta...
Kommentit (5)
se, että pitää kailottaa kuinka ei tarvitse ketään ilmaisee epävarmuutta ja pelkoa pettymyksistä.
Viihdyn yksin, mutta myös seurassa. Parisuhteessa on mukavat juttunsa, mutta jossain kohtia tuppaa itsenäisyys katoamaan liiaksi eikä se ittelle sovi.
Täällä kanssa itsenäinen. En tarvi miestä mihinkään.
Hienoa viitonen, juuri tuota esimerkillistä päättäväisyyttä tarvitaan että saadaan lopullisesti häädettyä ne narsistilimanuljaskat pois maapallolta. Miehet tuhoavat kaiken sen minkä me siskot ollaan vuosien saatossa rakentaneet. Sen haisevan kikulinsa kanssa pökkivät naama irstaassa virneessä, aivan kuvottavaa. Linja pitää siskot, ollaan lujina ja herkkänä keskinäiselle ihanalle rakkaudellemme.
Niin mäkin, mutta mitä tarkoittaa liian...? No ehkä jos pitäisi käydä kylässä ja työpaikan pikkujouluissa, kaverin kanssa shoppailemassa, niin sitten. Mutta mun mielestä se itsenäisyys on positiivinen piirre. Tykkään olla yksin ja omasta seurasta. Vaikka kaikki (lähes) muutkin ihmiset on mukavia, niin en halua olla heidän seurassaan. Miksi pitäisi, mihin heitä kaipaisin? Puolisonkaan kanssa ei tarvitse nyhjätä koko ajan. Puhumattakaan että jäisi roikkumaan omiin kotoa muuttaviin lapsiin kiinni, kuten jotkut epätoivoiset vanhemmat. Ihanaa, kun lähtevät!
En tarvi miestä mihinkään.