Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ollaan lomalla täällä lempeässä Aasian illassa

Vierailija
06.02.2010 |

ja on ihan pakko sanoa että mitä helkkaria ajattelee ne vanhemmat jotka ilta toisensa jälkeen tilaa lapsilleen ravintolassa AINA ranskalaiset ja hampurilaisen/lehtipihvin/kananuggetteja?? Siis täällä olisi tarjontaa pilvin pimein: miedosti maustettua ja tulista, kalaa, kanaa ja lihaa ilman leivitystä ja vaikka mitä - mutta ei! Jani-Petteri syö 14 iltaa ranskalaisia ja on mukamas oppimassa "vieraita kulttuureita", kuten yhdenkin äiti sanoi syyksi että miksi tulivat tänne Malesiaan lomalle (eikä siis esim Thaimaahan).

Joopa, että silleen!! Itse asumme täällä päin kun olemme työkomennuksella, ja ei meidänkään lapset välttämättä tulisinta tom yamia syö, mutta kuitenkin...!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan viitsi tuhlata rahaa mihinkään kulinaristisiin nautintoihin, kun tiedän, ettei mun lapset kuitenkaan syö. Kaikilla parempi mieli kun mennään suoraan mäkkärille. Kyllä ne makunystyrät siitä kasvaa ja kehittyy myöhemminkin.

Vierailija
2/5 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

M9ehen vanhemmat tuli kylään ja me saatiin miehen kanssa pieni viikonloppuloma aikaiseksi, varattiin hotelli ja silleen. Ihanaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljos nyt kello onkaan siellä lempeässä Aasian illassa, malesiassa?

Vierailija
4/5 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä nytkin roikut! Vai oliko se matkakohde oma olkkari Porvoossa?

Vierailija
5/5 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap provoili aika heikosti ja ei ajatellut.