Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko sinun miehesi huolinut sinut, jos sinulla olisi ollut lapsi/lapsia

Vierailija
06.02.2010 |

kun tapasitte? Kysymys on suunnattu teille, joilla ei ollut lapsia silloin kun tapasit miehesi kanssa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä minäkään ottaisi miestä jolla jo valmiiksi perhe.

Vierailija
2/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä itsellään oli lapsi silloin kun tapasimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille oli jonkin verran kova pala että olin ollut sängyssä yhden miehen kanssa ennen häntä. itse harrasti seksiä ekan kerran hääyönämme

Vierailija
4/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin siinä tapauksessa ollut teiniäiti (olin 17, mies 19 kun aloimme seurustella).

Vierailija
5/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 2 valmiina. nyt yhteisiäkin.

Vierailija
6/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 2 valmiina. nyt yhteisiäkin.

Vierailija
7/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla oli jo lapsia edellisestä suhteesta?

Vierailija
8/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei olla kyllä tällaisesta koskaan puhuttu. Itse en olisi ottanut miestä, jolla on lapsia.

Vierailija
9/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos lapsia olisi ollut 3->, niin ei olisi ryhtynyt mun kanssa mihinkään pidempään luultavasti. Ikää miehellä oli 19v kun aloimme seurustella, joten ihan ymmärrettävää toisaalta...

Vierailija
10/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteltu tästä aiheesta, ja tuskin hänen mielipideensä on muuttunut - eli ei olisi huolinut, jos minulla olisi lapsia edellisestä suhteesta.

Minäkään en olisi huolinut, vaikka rakastan todella paljon miestäni. Toinen nainen ja HEIDÄN yhteiset lapset, EI.

Vierailija
11/16 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen tiedän, että minä en olisi huolinut miestä, jolla olisi ollut lapsia.

Vierailija
12/16 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meieän tapauksessa miehellä oli ns. entinen elämä ja lapsi. Minä, ikisinkkuna, toivotin heidät tervetulleeksi kotiini. Ja yhä ollaan tällä tiellä. Nyt jo uusoiperheenä. Sitä paitsi väitän et en olis rakastunu tähän mieheen ilman hänen isyyttään. Niin hyvä isä hän oli jo silloin...

Vierailija
13/16 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mies tykästyi muhun niin paljon, että halusi tutustua myös mun kolmeen lapseeni. Takana on monta hyvää vuotta ja lapset ovat antaneet miehelleni kuulema enemmän kuin olisi koskaan lapsettomana osannut kuvitellakaan.

Vierailija
14/16 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä, kelpasin lapseni kanssa. Ja mies onkin ainoa isä, jonka lapsi koskaan on tavannut.

Vierailija
15/16 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä olisiko tilanne ollut toinen jos olisit ollut leski lapsinesi vai onko se yhtä paha kuin eronnut?

Vierailija
16/16 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pysyy yksin(yhteis)huoltajista kaukana. Ei halua kasvattaa toisen miehen lasta.

Tämä piti kutinsa, kunnes tapasi minut.

Ja on ollut todella vaikeaa ) : Miehen on ollut vaikea luopua periaatteistaan, eikä hän ole siinä onnistunutkaan. Lapseni ja mieheni välit eivät ole lämpimät, mutta kohteliaat kuitenkin.

Tuskin olisimme yhdessä, jos en olisi tullut raskaaksi.

Kuulostaa tylyltä, mutta rakastamme toisiamme ja olemme onnellisia. Aikaa vain kuluu, jotta mies tottuu poikaani.