viiskymppiset miehet
olen 40-vuotias nainen, hoikka ja hyvännäköinen sinkku, jolla ollut lyhyitä suhteita viisikymppisiin miehiin. Kaikki ovat tyssääneet alkuunsa, pelkään että seksiin, mutta en tiedä missä vika.
Itse olen ollut valmis, innokas enkä ole tehnyt kärpäsestä härkästä, mutta miehillä ei ole noussut tai erektio pysynyt, ja sitten eivät ole yhden yrityksen jälkeen enää olleet missään yhteydessä, onko vika minussa vai miehissä?
Kommentit (5)
paha sanoa, että missä vika.
Itse kun olen vasta 40vee ja aina otaa eteen ja pysyy kovana pitkään ja perusteellisesti.
Ehkä jotain puhumasi tai tekemäsi on bad. Tai hygieniastasi.
Jos olet hoikka ja hyvännäköinen, ja selvästi tosi paljon odotat seksiä, niin viiskymppisellä saattaa tulla jo liialliset suorituspaineet eteen eikä vain fyysisesti onnistu. Oma viiskymppinen mieheni ainakin tarvitsee paljon lämpöä ja läheisyyttä, enkä usko että ehkä pystyisi seksiin "tuntemattoman" kanssa. Ja miehet taas eivät tietenkään halua jatkaa suhdetta tuollaisen epäonnistumisen jälkeen, tai ainakin ajattelevat etteivät voi enää odottaa sinun haluavan, eivätkä siis ota enää yhteyttä. Voisit varmaan itse olla aktiivisempi, jos kuitenkin haluat jatkoa.
Olen 40-vuotias ihan ok nainen.Olen ollut suhteissa n 40-vuotiaiden kanssa aijemmin ja eroa 50-vuotiaaseen on, viisikymppinen rakkaani haluaa paaaaljon enemmän läheisyyttä.Seksi ei ole niinkään päätavoite miehelläni.Pientä totuttelua vaatii minulta,kun olen tottunut ,että miehet haluaa panna koko ajan.
Itse olen 42-vuotias, mieheni 52. Olemme olleet yhdessä 3 vuotta. Ensimmäisen vuoden ajan harrastimme seksiä 6-7 kertaa viikossa, joskus 2-3 kertaa päivässä, taukoa oli oikeastaan vain kuukautisteni ajan. Nyt kolmen vuoden jälkeenkin seksiä on edelleen 4-5 kertaa viikkossa. Ja mieheni on ollut koko ajan se halukkaampi osapuoli :) Itselleni riittäisi pari kolme kertaa viikossa.
viisikymppiset miehet ovat vielä suhteellisen viriilejä uudessa suhteessa, vakiintuneemmassa se saattaa olla vähän rauhallisempaa, eli jokin teillä ei vain ole miesten kanssa ajatusten tasolla kohdannut, tai miehet ovat nolostelleet ottaa yhteyttä epäonnistumisten jälkeen.
mieheni on viisikymppinen ja minä alle nelikymppinen. meillä minä olen se, joka haluaisin useammin. tai kykenen useammin. en usko, ettei mieskin vielä haluaisi haluta yhtä paljon kuin nuorempana, mutta sekä se, että parisuhde on jo vakiintunut ja tuttuus on tullut kuvioihin, se että säännöllistä seksiä on tarjolla aina kun haluaa tai jopa useammin että ikä vaikuttavat jo sen verran, että seksiä on enää kolmena neljänä päivänä viikossa.
en minä valita. seksi on upeaa silloin kun sitä on ja itse olen mieheni valinnut (tai häneen rakastunut). koko muu yhteiselämä on kuitenkin niin paljon tärkeämpää, kuin se saanko seksiä just silloin kuin haluan tai niin usein kuin haluan.
jatka vain etsimistä, eiköhän se oikea vielä löydy sinullekin. ja nautiskele elämästä myös siihen asti.