Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, tuli tehtyä töissä paha moka!

Vierailija
05.02.2010 |

Huh huh, ei pitäis antaa verenpaineiden ja pulssin kauheasti nousta kun raskausviikkoja 30 ja risat...

Tuli mokattua töissä ja nyt asiakas ja mikä pahinta, myös asiakkaan asiakkaat joutuvat kärsimään. Tai asiakas joutuu paikkailemaan omille asiakkailleen MUN mokaani.

En tiedä onko paikkaa enää mulle auki kun joskus palaan työelämään. Työsoppari on määräaikainen ja ehtii tässä välissä umpeutua, mutta on annettu ymmärtää, että jos talous kohenee niin olen tervetullut takaisin. Tiedä häntä...

Eniten ketuttaa tämä oma toimintani tässä tilanteessa. Voi vittu mikä saapas!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsimyksiä?

Ja puhutaanko tässä nyt rakennekynsitasoisesta ongelmasta vai miljoonabisneksestä?

Vierailija
2/7 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin asiakasyrityksen yhteyshenkilöni kanssa, ja hän oli paljon iisimpi kuin eräs toinen tyyppi joka mulle soitti erittäin tuohduksissaan. Oma pomonikin ottaa asian ihan OK, käydään ensi viikolla tarkemmin meidän proseduurit läpi. Kuinka tällaisissa tapauksissa toimitaan jne. Mutta siitä ei pääse ettenkö mä olisi mokannut, ja se mua harmittaa!!!

Kyse firmamme tärkeästä asiakkuudesta, tämän keissin arvo n. kolmisen tonnia...Mutta saatiin sovittua asiakkaan kanssa homma heidän haluamallaan tavalla, ja nyt joutuvat vaan paikkailemaan mun tämän aamupäivän touhuja. Luulen, että homma järjestyy "loppukäyttäjien" kannalta parhain päin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on joskus tehnyt virheitä. Jos kyse ei ole ihmishengestä, niin mitään peruuttamattoman kamalaa ei ole sattunut.

Vierailija
4/7 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tekevät virheitä, oleellista on se, että miten ne korjataan ja vältetään jatkossa.

Kolme tonnia nyt on aika pieni raha. Menee äkkiä jo siinä jos monta päällikköä riitelee keskenään.

Ei kannata jäädä muretimaan, vaan tosiaan tehdä tarvittavat korjausket.

Vierailija
5/7 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti ole ainoa, joka on mokannut töissä. Nyt rauhoitut ja katse tulevaisuuteen ja murheet pois.

Vierailija
6/7 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrit parhaasi mukaan korjaamaan aiheutuneet vahingot. Kaikille sattuu mokia joskus. Mutta paljon pahempia ovat ne, jotka pyrkivät peittelemään mokiaan, kieltämään ne ja panemaan ne toisen syyksi.

Vierailija
7/7 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa jo.

Kyllä tämä tästä. Muutama viikko enää töitä ennen ä-loman alkua, työelämä pitää priorisoida nyt jo ihan taka-alalle.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi