Tuntuuko kenestäkään koskus että on omien murheiden
ja ongelmien kanssa aivan yksin? Eilen tuli miehen kassa riitaa kotihommista ja pahoitin mieleni. Siinä itkua yksin yöllä vääntäessä tuli mieleen, että vaikka onkin ystäviä ja rakkaita ihmisiä, niin kenellekään ei voi oikein mennä moisista asioista avautumaan ja aivan yksin saa kaiken aina murehtia ja miettiä. Olenko ainoa?
Kommentit (4)
joiden kanssa voi jaapata näitä tyhmiäkin murheita.
Muiden kans sit jotain muuta.
omista parisuhdeongelmista avautua, kun mun mielestäni ne ovat mun ja mieheni välisiä asioita.
Parisuhdeasioita ei tosiaan voi oikein kenellekään kertoa. En siis halua, varmasti ystävät kuuntelisivat ja tukisivat. En haluais itse ainakaa, että mies soittelis kavereilleen ja haukkuis mua joka riidan jälkeen - se tuntuis paljon pahemmalta kuin riita itsessään!
Mut ehkä on ihan hyväksikin, ettei parisuhdetta voi puida kuin oman miehen kanssa. Ei ainakaan mene siihen pisteeseen, että höyryt päästellään ulos kavereiden kesken, ja sitten taas kotona katsoo niitä epäkohtia mitään puhumatta. Eihän parisuhde kehity mihinkään, jos asioista ei puhu miehen kanssa vaan suurinpiirtein kaikkien muiden kanssa.
Mulla sama tilanne, ei sellaisia ystäviä, joiden kanssa vois todella "puhua".