Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko pankista saada lainaa 2000-3000e

Vierailija
04.02.2010 |

siis meillä on jo ennestään asuntolaina yhdessä mieheni kanssa. nyt olen hoitovapaalla ja tarvitsisin 2000-3000e. voinko saada lainan pankista itselleni, vaikka tulot ovatkin muutama satanen kuussa? paljonkohan kertyisi korkoja, jos lyhentäisi vaikka 200e kuussa lainaa pois? jos sitä siis saa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei varmasti saa, kun ne näkee, että ollaan työtymiä, siksi eivät laina meille!!!!

Vierailija
2/6 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppäs sen teidän pankin nettisivulle ja täytä niiden lainalaskuri (kyllä, kaikilla pankeilla on sellainen), siinä sulle korkolaskelma.

Jos joku pankki on myöntänyt teille asuntolainaa vaikka 100 000e, niin kyllä ne sen 3000e myöntää myös. Tosin silloin herää kysymys teidän maksukyvystä - miksi tarvitset 3000e, eikös parempi olisi ottaa lyhennysvapaata lainaan ja siinä se sun 3 tonnia säästyy piankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkistä. mutta myönnetäänkö minulle henkilökohtaisesti, kun tuloni ovat reilu 400 kuussa? en halua lyhennysvapaata, koska tämä olisi ihan minulle.

Vierailija
4/6 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on juuri muutaman tuhannen euron luokkaa.

Vierailija
5/6 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nordeasta?

Vierailija
6/6 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joustoluottoa. Muistelen että äitini otti yksinhuoltaja ollessaan useinkin jos tuli yllättäviä isoja menoja,eli luulisin että pienilläkin tuloilla saa. Meillä taas on itsellä ollut juuri tuo 3000e kun ostettiin joskus autoa.

Jos asunto on myös sinun nimissäsi ja sitä on jo jonkin verran maksettu niin luulisi käyvän vakuutena tuollaiseen pieneen summaan? Me oltiin pienituloisia kun otettiin joustoluottoa ja siltikin saatiin. Korot näissä on ihan kohtuulliset,mekin lyhennettiin vain 50e/kk eikä loppusumma noussut kovin suureksi. On tarkoitettu juuri äkilliseen pieneen rahantarpeeseen kohtuukorolla,sitä voi halutessaan nostaa sitten lisääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän