Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö enää saakaan muita kuin luotollisia pankkikortteja?

Vierailija
03.02.2010 |

Mulla vanhenee kohta vanha kortti ja olen käsittänyt niin, ettei vanhanmallisia, luotottomia versioita ole enää olemassakaan :( Miten voidaan ihminen pakottaa ottamaan luottoa? Minä en missään nimessä haluaisi mitään luotto-ominaisuuksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

visa/mastercard debit ovat vanhan pankkikortin korvaavat kortit. ne missä on sitten luotto ovat credit kortteja.

Vierailija
2/5 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottokortit Credit -kortteja.

Mikään muu ei ole muuttunut kuin tuo pankkikortin nimi, sekä sen kelpoisuusalue. Nyt voit maksaa ostoksesi pankkikortilla suoraan tililtä myös ulkomailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samposta saa pelkkiä pankkikortteja ilman luottoa kyllä. Ne vaan on tämän siru-ominaisuuden takia tehty MasterCardin pohjalle, siinä on se MC-logo ja "debit". Mutta se ei ole luottokortti vaan veloittaa tililtäsi vain sen verran kun siellä on katetta. Mutta se SIRU tarvitaan, siksi näin.

Sampo tarjoaa luottokorttina Visaa nykyään, se on myös sirukortti kuten kaikki uudet jo ovat, mutta siinä on Visa-logo ja "credit"-

Vierailija
4/5 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäkin oli visan logo, niin en tajunnut ensin. Aika paljon mainostavat näköjään noita luotollisia, luotottomia saa ihan etsimällä etsiä.

Vierailija
5/5 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Debit-kortti on luototon, vaikka varmennus kulkee luottokunnan kautta niin kuin luottokorteissakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi