Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden mielestä Madonna on tehnyt itsestään pellen?

Vierailija
03.02.2010 |

Jotenkin kaikki hänen ympärillään ollut glamour tuntuu karisseen, ja nyt hän on jotenkin minun silmissäni epätoivoinen, vanheneva nainen, joka yrittää väkisin esittää nuorta...

Tuo Jesus Lutz -toyboy on jotenkin tämän kaiken ilmentymä.

Madonna on mennyt erottuaan Guysta vain alaspäin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten kohdalla ei puhuta iästä mitään, vaikka Rollaritkin esim. keikkalehtii eläkeukkokääppänöinä lavoilla nuoret naiset kainalossa. Madonna arvostelevat ovat lähinnä itsekin naisia.

Vierailija
2/8 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään pellen. Hienoa, että Madonna uskaltaa rikkoa rajoja eikä alistua tavalliseksi "vanhenevaksi" naiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne poski-implantit...

Milloinkas Madonnalta on viimeksi tullut joku hyvä uusi biisi?

Vierailija
4/8 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exhibitionistinen laulutaidoton narsistityrkky, hyi olkoon. Tosin tällä vuosituhannella ollut vähemmän vastenmielinen kuin aikaisemmin ja vähän opetellut heiveröisistä äänivaroistaan huoolimatta laulutekniikaakin.

Tämä oli vain minun mielipiteeni, fanit saavat edelleen fanittaa rauhassa.

Vierailija
5/8 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihailen Madonnan businessälyä! Aivan itse on kasannut valtavan omaisuutensa. Sääliksi käy tuo hieman yli mennyt nuoruuden ihannointi, mutta josa hn vielä kasaisi itsensä.

Vierailija
6/8 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa kaikkea muuta paitsi ikuista nuoruutta,valitettavasti. Mennyt juu vähän yli tuo nuoruuden ihannointi...Yritti varmaan pitää Jesuksen rahalla, sellainen fiilis mulla on..onneksi miekkonen tuli järkiinsä, eikä jäänyt suhteeseen.

Vierailija
7/8 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuitenkin toi naama on rypytön, tiedätte kyllä miksi. katsokaa käsiä! yök,. mua ällöttää aina sellaiset naiset jotka luulevat olevansa vielä teinejä, siis nuo yli neljäkymmpiset kriisissään. onkohan madonnan videoilla sit muita vanoha muuta kuin hän itse, pompii siel 20:ten kanssa.

voi sitä vanheta kauniistikkin, mut onko pakko seota?

Vierailija
8/8 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kabbalajuttujen jälkeen. Tajuaisi oikeasti vanheta kunniakkaasti, hyvähän se on, että pitää itsestään huolta, mutta tuntuu ettei tajua olevansa jo yli 50v.

Eiköhän Madonnalla ole muutenkin jo lapsia tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi