Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko muista, että Helsingin ulkopuolella asuvat ovat jotenkin tyhmiä?

Vierailija
03.02.2010 |

Ainakin tälle palstalle kirjoittelevat.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja Stadin rajalle on matkaa vajaa 5 km.)

Vierailija
2/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmasti paljon hesalaisia tyhmempi. Pitäisköhän muuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkaupunkiseutulaiset ovat tyhmiä. siellä tehdään pienistä, normaaleista arkiasioista ihan liian isoja juttuja, eikä tajuta että sekin alua kuuluu suomeen...

Vierailija
4/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä kun ei tarvitse asua järkyttävän kalliissa Helsingissä.

Zürichissä ollaan eikä ikimaailmassa tultaisi kämäseen Helsinkiin.

Vierailija
5/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toimittajat tekevät pienistä asioista isoja juttuja, ei asukkaat.

Vierailija
6/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on maailman älykkäimmät ihmiset =D

Vierailija
7/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan mamujen määrällä osuutta asiaan? ;) Ehkä he nostavat älykkyysprosenttia pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
8/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisesti ottaen ihmiset ovat käytännönläheisempiä Helsingin ulkopuolella, jossa olen asunut nyt muutamia vuosia. Eli itse en ole niin helposti löytäny täältä hengenheimolaisia ja mua välillä kyllästyttää kuunnella kovin käytännönläheisiä ja arkipäiväisiä juttuja. Toki tällaisetkin ihmiset voivat olla ihan mukavia ja oon jonkun verran ystäviäkin läytäny.

Nää nyt ovat vaan mun subjektiivisia ja epätieteellisiä havaintoja.

Vierailija
9/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan mamujen määrällä osuutta asiaan? ;) Ehkä he nostavat älykkyysprosenttia pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
10/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asia taitaa olla päinvastoin. Mä kyllä alan jo epäillä, että täällä on yksi ja ainoa hidasälyinen hesalainen äänessä, joka ei kestä sitä, että joku kehtaa väittää ettei pidä hänen kotiseudustaan tai sen asukkaista. No anna anteeksi!

Itse asiassa ainakin mulla on aika harva paikka suomessa, josta pitäisin niin paljon, että voisin asua siellä tai viihtyisin ilokseni pidempään. Aika moni kaupunki ja paikkakunta suomessa on ankea ja ympäristö vähemmän houkutteleva.

Vierailija
11/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva tietää paljollako meidän perheen kokonais-ÄO laski kun muutettiin Helsingistä pois? (Ulkomaille) :p

Vierailija
12/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä susirajalla pöljäily on oikea kansantauti.

Vierailija
13/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin helposti ei-helsinkiläiset on provosoitavissa juuri tällaiseen keskusteluun. Puhumattakaan siitä, miten innokkaasti he tuntuvat haukkuvan helsinkiläisiä milloin mistäkin... Joko muualla asuvat ovat vähän tyhmiä tai sitten heillä on huono itsetunto ja kauhea tarve pönkittää sitä.

Vierailija
14/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. espoolaisista näkee, että ne on vähän heikkolahjaisia. Näkeehän sen tulotasostakin, ettei niistä ole mihinkään!

Vierailija
15/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olisko Roman Schatz, kirjoitti että suomalaiset rakentavat identiteettinsä tosi voimakkaasti asuin- tai alkuperäpaikkakuntansa mukaan, enemmän kuin monien muiden maiden asukkaat. Nämä pöljät ketjut tuntuvat todistavan väitteen.

Ei sillä ettäkö kotipaikan mukaan itsensä määittämisessä olisi mitään perustavanlaatuista vikaa, mutta jos se menee tämäntapaiseksi pöljäilyksi niin voisi miettiä löytyisikö jotain muutakin mistä olla ylpeä kuin se missä maantieteellisessä kohdassa asuu tai on sattunut syntymään.

Vierailija
16/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko muista, että Helsingin ulkopuolella asuvat ovat jotenkin tyhmiä?

Lapissa? Pohjanmaalla?

Vierailija
17/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v asuin Helsingissä, tyhmempiä oman navan tuijottelioita ei ole missään. Siellä asuu kaikki minä minä minä yksilöt, jotka kuolisivat nälkään ilman eineksiä ja pitsa taxia...

T: viisas joka jätti tyhmät sinne Hell sink iin...

Vierailija
18/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeettelin lumikinos keskustelua ja siellä olleita kommentteja. Joskus tuntuu etteivät ihmiset ole nähneet maailmaa ja erilaisia paikkoja, vaan eläneet kotikonnullaan pienessä piirissä koko ikänsä. Silloin on vaikea ymmärtää, että ongelmat ovat erilaisia isommassa kaupungissa esim. lumen kanssa eikä ne johdu siitä ettei lapiota osattaisi käyttää. Myös ahdasmielisyys on uskomatonta. Helsingistä löytyy myös monenlaista ja paljon on eroja eri asuinalueidenkin välillä. Tyhmyyttä riittää joka puolelle...myös suomen rajojen ulkopuolelle.

Vierailija
19/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v asuin Helsingissä, tyhmempiä oman navan tuijottelioita ei ole missään. Siellä asuu kaikki minä minä minä yksilöt, jotka kuolisivat nälkään ilman eineksiä ja pitsa taxia... T: viisas joka jätti tyhmät sinne Hell sink iin...

Vierailija
20/24 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuolla maaseudulla ole niin hyviä kouluja, opiskelupaikkoja, kulttuuria, ihmisiä ympäri maailmaa, harrastusmahdollisuuksia... Siellä vaan tosiaan lapioidaan sitä lunta ja kesällä leikataan heinää, ei ihme että tyhmistyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme