Mä en aio missään nimessä pilata elämääni hankkimalla lapsia!
Onneksi se näin työkeskeisen ilmapiirin vuoksi onnistuu helpostikin :) Kukaan ei ihmettele vaikka teen pitkää päivää toimistolla, kun ei tarvitse lähteä hakemaan lapsia päikystä. Ystäväni lapsia voin hoitaa ihan mielellään sillon tällöin. Se on tosi kevyttä, kun saa sitten iltaraivarien aikaan palata oman kodin rauhaan.
Voin myös viedä toisten lapsia harrastuksiin, jotka kiinnostavat minuakin. Esimerkiksi laskettelemaan.
Lisäksi keskityn mm. olemaan jaksava ja täydellinen vaimo miehelleni :) ja harrastamaan yhdessä kaikenlaista kivaa jne.
Onneksi on valtiollekin ihan ok että tietty marginaali meitä vapaaehtoisesti lapsettomiakin löytyy veroja maksamaan :) ja mun onneksi kuulun niihin. Olen oikeasti kiitollinen siitä, että hoivavietillisiä ja paapovia mammojakin löytyy, he mahdollistaa lisääntymisellään sen että minunkin vaippani vaihdetaan sitten vanhainkodissa edes kerran päivässä.
t. juuri ylennyksen saanut omaa elämää arvostava ja onnellinen uratykki... kohta kosteaan lounaspalaveriin :o) jaksaa sit illalla kaksin miehen kanssa kattella leffaa ja rupatella kivoja ja ehkä seksiäkin, kun ei ole kakaroita jaloissa pyörimässä...
Kommentit (15)
miten tämän tyyppiset aloittajat eksyvät näille palstoille???? Eiköhän VELALLA ole omiakin keskustelupalstoja?
En tosin tällä tarkoita sitä, että muilla se olisi lapset... Tekstissäsi selvästi yrität haastaa riitaa ja kertomaan sulle, miten ihania lapset ovat jne. Mutta minäpä pysyn tyyneenä, ei mua häiritse yhtään, ettet hanki lapsia. Se on sun valintasi.
oikein hyvä! Minäkin tekisin nyt noin, jos saisin uuden valintamahdollisuuden...kymmenen vuotta perhe-elämää takana...
kaltaisesi nainen pyörii tällaisella palstalla. Oma on valintasi, saatat joskus ehkä katua sitä?
saa taas "superäidit" vetää herneet nenään ja pääsee moraalisoimaan ap:tä!! :)
hyväksi provoksi olisi kannattanut vähän himmailla tuossa loppukappaleessa. Niin, ja tuo jtakuva hymiöiden käyttö on vähän...lapsellista!
Että kopioin tuon viestin pohjan ketjusta: "Mä en aio missään nimessä pilata elämääni menemällä töihin!". Vaihdoin vain työjutut lapsijutuiksi. Käykääpä vertaamassa. Ihan yhtä aivoton provo sekin aloitus on.
t. ap
Että kopioin tuon viestin pohjan ketjusta: "Mä en aio missään nimessä pilata elämääni menemällä töihin!". Vaihdoin vain työjutut lapsijutuiksi. Käykääpä vertaamassa. Ihan yhtä aivoton provo sekin aloitus on.
t. ap
Mitä tekemistä sulla on Vauva-lehden sivuilla ja keskusteluissa? Et taida oikein olla kohderyhmää, eikä tuolla "lapsikokemuksella" kauheesti voi olla painavaa sanottavaakaan näissä keskusteluissa.
niin en olisi minäkään tehnyt lapsia.
Mutta nyt on myöhäistä.
(äiti, lapset murrosiässä)
itselle ei olis tullut pieneen mieleenkään tulla tällaiseen nettisivustoon. En tiennyt mikä on Vauva-lehti tms. vaikka olin hoitanut lapsia vuosia. Et silleen. Siis ihan aidosti mietin, että jos ap on olemassaoleva lapseton hlö, niin miten hän on tänne eksynyt?
"Hyi v***u mikä v***u!" mitään? Aika moni eksyi tälle palstalle sen jälkeen, kun iltapäivälehdet retosteli mammojen peräpukamakuvilla.
kyllä ihania kun ette yhtään seuraa mitä muut ovat kirjoittaneet tähän ketjuun.
Äly hoi....
Sen sijaan on näitä naisia, joille ura on numero 1, mutta silti pitää hankkia pari statuslasta, jotka sitten hoidatetaan muilla ettei ura kärsi.