Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isyysloma

Vierailija
03.02.2010 |

Elikkäs voisiko joku valaista minua hieman ja kertoa onko se isyysloman pituus jotenkin tänävuonna sitten muuttunut ja mitenkä ne nyt sitten menee... oon ihan hakusessa ku mistään ei oikeen osaa etsiä tai löydä tietoa ja kelalle soitin kolmasti ja kaikki kertoo eri version? hmm..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos isä pitää sen isyysloman vanhempainvapaan lopussa ja isäkuukauden niin sitten on käsittääkseni pidentynyt.

Vierailija
2/4 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten aiemminkin. Isäkuukausi on pidentynyt 2 viikolla. Edellyttää että lapsi on syntynyt tämän vuoden puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just eilen mies kysyi että kuinka paljon hän nyt saa pitää lomaa

niin selitin että sen

-isyysloman

-mun vanhempainrahakauden 2viimeistä vkoa ja

halutessaan vielä

-isäkuukauden

Sanoinko nyt oikein?

Kaveri sanoi että isäkuukautta ei voi pitää jos äiti ei mene töihin, mutta neuvolassa taas sanottiin että voi pitää, mutta kela maksaa vain isälle ja mun pitää ilmoittautua työttömäks työnhakijaksi siksi aikaa.

Vierailija
4/4 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli isäkuukauden saa kyllä pitää, vaikka äiti ei menisi töihin, voit olla esim hoitovapaalla, mutta olet 2 viikkoa 0e tuloilla, eli et saa kelasta etkä mistään mitään. Työttömäksi ei tarvitse ilmoittautua. Itse jatkoin vanhempainloman jälkeen hoitovapaalla ja isä piti isäkuukauden, ja minulla ei ollut työpaikkaa odottamassa, olin kaksi viikkoa 0 tuloilla, sen jälkeen hoitovapaa jatkui normaalisti. Ilmoitus vain kelaan ja he tietävät kyllä kuinka toimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan