Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testien mukaan olen masentunut....

Vierailija
02.02.2010 |

ja nyt sitten mietitään mahdollista lääkitystä. Itse en myönnä olevani masentunut....ja lääkitys tuntuu täysin turhalta...miten ihmeessä menettelen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEKSTIEN mukaan olet.. niin olet.

Vierailija
2/7 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja raskaus on ihmisen parasta aikaa, vai miten se nyt menikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siis oireilet?

Vierailija
4/7 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on tarkoitus lääketehtaan rikastua, ei mitään muuta. Lopeta ajoissa toi itsetarkkailu, siitä ei mitään hyvää seuraa.

Vierailija
5/7 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota niskasta kiinni ja lähde reippailemaan. Ei pillerit auta.

Vierailija
6/7 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut keskivaikea masennus jo kohta kuusi vuotta. Voi ollakin, aika iloton ihminen olen ollut koko ajan. En silti halua lääkkeitä, elämä nyt on vaan vähän rankkaa...

Vierailija
7/7 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään järkeä tuossa ei kylläkään ole. Itse menin aikanaan lääkäriin, kunen saanut unta ja nukuin hirveän huonosti. Lääkäri oli onneksi hyvä ja tunnisti taustalla piilleen masennuksen eikä määrännyt mitään unilääkkeitä, vaan masennuslääkkeitä. Uni parani heti. Sitä ennen en ollut edes ajatellut sellaista mahdollisuutta, että olisin masentunut enkä edes tiennyt, että mitä se tarkoittaa. Otin asiasta sitten selvää ja huomasin todellakin SAIRASTAVANI masennusta. Paranemiseen meni yli 3 vuotta, onneksi pääsin hyvälle psykoterapeutille.

Te jotka ehdotatte liikuntaa, ette tiedä mistä puhutte. Masennus on sairaus ja siihen on olemassa lääkkeitä. Ei ole mitään järkevää syytä olla käyttämättä lääkkeitä sairauden hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi