G: kuinka usein teillä käy vieraita?
?
Kommentit (14)
Mulla ei oo täällä kavereita. Tuttuja on. Oon lakannut oikeastaa pyytämästä kavereita kylään, kyllästyin. Ei ne paskat jaksa ajaa 20 kilometriä tänne.
Noin kerran viikossa käy joku ystäväperhe iltateellä/kahvilla tai syömässä (tämä etupäässä viikonloppuisin), ja ns iltaa istumassa ehkä kerran kuukaudessa. Tai sitten me käymme heillä. Eikä se illan istuminen tarkoita ryyppäämistä, vaan lähinnä sitä, että ollaan vierailulla myöhempään iltaan. JA yleensä silloin ruoalla on viiniä.
Lapset sitten tietysti kutsuu kavereitaan kylään harva se ilta mutta se on toinen juttu :-)
joinain päivinä käy useammatkin vieraat. Mutta ne on siis kaikki niin tuttuja vieraita, että riittää kun kahvit keittää, ei tarvitse olla tarjottavia.
en jaksaisi enempää, muutenkin niin vähän aikaa olla lasten kanssa(illat ja viikonloput). En tarvitse muita siihen "sekoittamaan" pakkaa kovin usein. Lasten kaverit käyvät toki monta kertaa viikossa.
keskimäärin 3 kertaa kuukaudessa. Yritämme nähdä ystäviämme mahdollisimman usein!! Se antaa voimia tähän arkeen!
Miehen ystävät asuvat kaukana. Mulla on muutama ystävä täällä lähellä, jotka saattavat poiketa ohi ajaessaan, mutta heitä varten ei tarvitse mitenkään siivota tai raivata paikkoja. Saattavat tuoda omat kahvileivät mukana, yksi heistä on lapseton. Joskus kun teemme enemmän ruokaa, saatan laittaa jollekin ystävistäni tekstarin tyyliin tunnin päästä meillä on ruokaa tarjolla, poikkea jos ehdit.
2-3 kertaa kuussa varmaan meilläkin. Lisäksi esim. äitini käy lapsia hoitamassa, mutta sitä ei varmaan lasketa vierailuksi.
niin ehkä pari kertaa vuodessa, emme myöskään kyläile sen enempää muiden luona. Ystäviä tavataan liikunnan, ulkoilun ja harrastusten merkeissä.
monta kertaa viikossa. Pyydetään varta vasten muutamia kertoja kuukaudessa jos ei olla iakoihin joitakin nähty. Välillä sitten illallisia tuttavaperheille, seuraavat 13.2.
tuntuu että tie ei kulje kun toiseen suuntaan, tai sitten kaverit ei tykkää kun me asutaan PAAALJON ahtaammin kun he itse...
ei sen useammin, hyvä niin!