Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lastensuojeluilmoitus

Vierailija
02.02.2010 |

tekis mieli tehdä lastensuojeluilmoitus yhestä perheestä jossa lapsia (1vee ja 3vee) kuljetetaa autossa ilman turvaistuimia... niil ei oo varaa vissii ostaaa sellasia..työttömiä molemmat.

Mun mielestä toi on ihan kauheeta!

Kehtaisinko tehä vai oonko ihan hullu ku harkitsen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksistä tutuista, joiden lapset ovat ehkä 1v:ksi istuneet istuimissa, sen jälkeen etupenkillä ilman mitään istuimia.

Ja vanhemmat ovat poliisi ja terkka

Vierailija
2/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki jotain tukea saa. Ei varaa, on tekosyy. Tekisit kai muustakin laittomasta, esim huumeista tai vast. lasten hengen vaarantavasta ilmoituksen? Mikset siis tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhet sano et tää on poliisi asia eikä soskun.. mietin et mikähän nyt sit oikee osote..

Vierailija
4/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain keksi kenet. aika käy pitkäksi. mies on sählytreeneissä ja lapset muskarissa. minun pitää ehdottomasti ilmiantaa joku. en vain keksi kuka.

Vierailija
5/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄ VOIT ilmiantaa ittes! jos sul on noin hyvä tilanne et oot yksin kotona ja sulla ei oo mitää tekemistä!

Vierailija
6/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lissu tässä Hyvinkäältä päivää. Meidän naapurin Matti ja Maija kuskaa lapsia ilman turvaistuimia autossa. Ja joka päivä. Voitteko kuvitella että minulla ei oo mitään muuta tekemistä, kuin katsoa ikkunassa, pihalla ja muualla..."

Vierailija
7/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näet perheen lähtevän liikeelle ilman turvaistuimia. Sehän on laitonta. Poliisilla on aikaa kytätä pieniä ylinopeuksia ja aikuisten turvavöitä, joten miksei näitäkin. Ja poliisi osaa arvioida, pitääkö ottaa yhteyttä ls.viranomaisiin.

Vierailija
8/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla parempaakin tekemistä. en mie ketää kyttäile. olen vaa muutamaa otteesee havainnu et he tekevät näin ja mun mielestä se on väärin plus laitonta. kaiketi tarkoitat siis että parempi ilmoittaa soskuun kuin pollareille.

Vierailija
9/9 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi osaa kyllä ihan itse tehdä lastensuojeluilmoituksen, jos on aihetta. Et kai sossuun muutenkaan, jos todistat rikosta?