Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NäNNit

01.02.2010 |

Mulla on ongelma.

Nimittäin sisäänpäinkääntyneet nännit, miten niillä onnistuu imetys. LA on kohta käsillä ja hieman mietityttää.

Nestettä on rinnoista tullu jo varmaan viikolta 16 lähtien ja nyt hieman enemmän vielä (viikko 30)

Miten te kohtalotoverit (jos teitä on) olette hommassa onnistuneet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toinen sellainen ja sairaalassa ohjattiin ostamaan rintakumi. Saa apteekista ainakin... Oli tosi hyvä ja toimi loistavasti! Jopa niin hyvin, että toisellakin puolella piti sitä käyttää, vauva ei aikoinaan suostunut juomaan muuten... Eli no hätä! Osta valmiiksi jo sairaalakassiin ja ne kyllä siellä ohjaa käytön! Tsemppiä! Ja maidon tuloon ne nännit ei siis vaikuta mitenkään!! ;)

Alfrida

Vierailija
2/2 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus lukenut, että Aventin Niplettestä on ollut apua "venyttämään" sisäänpäinkääntyneitä rintoja. Suositellaan käytettäväksi koko raskauden ajan, mutta vaikka käytön aloittaisi myöhemmässäkin vaiheessa, se voi auttaa nännin esille saamiseksi vielä siinä vaiheessa, kun rinnat eivät ole aivan täynnä. Sitten kun onnistuneita imetyksiä on takana, vauvakin jo muistaa ja osaa imaista litteämmänkin/tai sisäänpäinkääntyneen rinnanpään suuhunsa.

Tuossa on yksi linkki - muitakin paikkoja tietysti on, mistä tuotteen voi ostaa:

http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/285/pl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla