Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee pahaa kaverin uuden talon puolesta, kun ovat niin sottaisia ja väliinpitämättömiä ihmisiä!

Vierailija
31.01.2010 |

Mun ihan pahaa tekee, kun kaverin reilu 6kk sitten kalliilla rakennettu avaimet-käteen-talo alkaa olla jo nyt tosi räävittömässä kunnossa ja repsottaa.

Seinät ovat vaaleankeltaista puuta ulkoa ja ovi valkoinen. Seinissä ja ulko-ovessa on ollut syksystä asti rapaisia kengänjälkiä ja kuraisia roiskeita lasten jäljiltä. Eteisessä toinen kaapin liukuovista on roikkunut ties miten kauan joten kuten pudottuaan kiskoilta eikä kukaan ole viitsinyt sitä laittaa paikalleen. Joka puolella asunto alkaa olla jo ties mitä tahmaa ja tahraa. Olkkarin lattiassa kamala kraapu, kun ilmeisesti joku on juossut kengät jalassa olkkarin läpi takapihalle.

Mua hirvittää käydä heillä kylässä, kun talonsa romuttuu ihan silmissä. Joka paikassa roskaa, likaisia vaatteita, ruoantähteitä, pihalla pyörii ovansuussa roskapusseja päiväkausia, kaiken näköistä romua lojuu pitkin pihaa jne. Miten joku raaskii päästää ihan uuden talon noin nopeasti noin kamalaan kuntoon? Ettei yhtään skarppaa vaan elävät kuin siat pellossa. Viikonloppuisin löhöillää vaan kotona leffoja katsoen ja sipsi- ja karkkipusseja lojuu pitkin olkkaria. Tilava kodinhoitohuone on täysin toimettomana, sinne varastoidaan vaan likapyykkiä ja ylimääräistä romua.

Oon hiukan yrittänyt vihjailla, että hiukan on sotkua päässyt kertymään. Mutta mihinkä koirat karvoistaan pääsee, ovat aina olleet sottaisia ja väliinpitämättömiä siisteyden suhteen. Muuten ovat ihania ihmisiä, mutta toi törkyisyys kyllä alkaa jo häiritä ja nyt harmittaa uuden talon puolesta!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyrkisin pitämään paikat tiptop-kunnossa, jos joskus unelmista tulisi totta.

Vierailija
2/11 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaako ystäväsi sinun asua tuota taloaan? Repiikö hän sinut sinne väkisin eikä päästä uloa?

Ehkä ystäväsi on sitä mieltä, että sinun kotisi pitsiverhot ovat kauhean kornit tai marimekkopussukkasi kylpyhuoneessa osoittavat, että sinulla ei ole minkäänlaista omaa makua.

Jos ystäväsi viihtyy kodissaan, ei ole sinun asiasi kertoa, miten sinun mieelstäsi koti olisi viihtyisämpi.

Jollet hyväksy ystävääsi sellaisena kuin hän on, niin vapauta hänet itsestäsi - et ole ystävä, vaan valitset tuttavasi sen perusteella, "miltä he näyttävät" tuttavakokoelmassasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaako ystäväsi sinun asua tuota taloaan? Repiikö hän sinut sinne väkisin eikä päästä uloa?

Ehkä ystäväsi on sitä mieltä, että sinun kotisi pitsiverhot ovat kauhean kornit tai marimekkopussukkasi kylpyhuoneessa osoittavat, että sinulla ei ole minkäänlaista omaa makua.

Jos ystäväsi viihtyy kodissaan, ei ole sinun asiasi kertoa, miten sinun mieelstäsi koti olisi viihtyisämpi.

Jollet hyväksy ystävääsi sellaisena kuin hän on, niin vapauta hänet itsestäsi - et ole ystävä, vaan valitset tuttavasi sen perusteella, "miltä he näyttävät" tuttavakokoelmassasi.

Vierailija
4/11 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun pitäisi valita pitsiverhojen tai limaisen työtason väliltä, niin pitsiverhot pitäisin.

Ap ymmärrän hyvin sun tunteet! Jotkut on vaan patalaiskoja!

Vierailija
5/11 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä paitsi siivoukseen käytetty elämä= hukkaan heitetty elämä. Me ostetaan uusi talo aina kun edellinen likaantuu liikaa.

Vierailija
6/11 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä voi olla oikee :-)

Vierailija
7/11 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko ystäväsi ennen uuteen taloon muuttamista siistimpiä? Eikö sinua silloin häirinnyt heidän sotkuisuutensa? Vai onko vanhan asunnon sielu vähemmän arvokas kuin uuden talon sielu?

Minua ihmetyttää, ettet sano: minua häiritsee tuttavieni sotkuisuus - vaan että sinua häiritsee vain se tosiseikka, että uusi talo likaantuu.

Apua! Mitä sitten, kun sinä saat ryppyjä naamaasi ja harmaita hiuksia?

Vierailija
8/11 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun rivarissa, joka oli alkuperäiskunnossa oleva läävä. Nyt vaan sotkuisuus ja tavallista suuremmat "elämisen merkit" korostuvat, kun kyseessä on uusi talo. Jos nyt myisivät tuon talon, olisi jo iso remppa edessä.

Silloin kun minä olen harmaa, en aio laiminlyödä perushygieniaani. Jos en itse pysty puhtaudestani huolehtimaan, palkkaa jonkun avukseni!

Vierailija
9/11 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma itse rakennettu talo ollaan pidetty siistinä ja pinnat kiiltelee uutuuttaa vielä 2 vuoden jälkeen.

Vierailija
10/11 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen pitäisi olla varaa, jos on varaa rakennuttaa kallis talo. Saattaapa olla jopa halvempaa kuin korjata myöhemmin sotkuisuuden aiheuttamia vaurioita. (+sillä on työllistävä vaikutus)

Vierailija
11/11 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat vanhempani kuuluvat tähän possukastiin. Joka paikka on niin oksettavan täysi romua ja paskaa kuin olla voi. Ei sentään täysiä roskapusseja loju joka paikassa mutta ylenmäärin kaikenlaista krääsää. En koskaan kehdannut viedä kavereitani meille, koska siellä oli niin sekaista. Ongelma ei kun korostuu nyt kun on omia lapsia ja pitäisi käydä yökylässä mummolassa.

Oon yrittänyt auttaa ja siivota ja palkannut yhdeksi joululahjaksi heille jopa siivoojan, mutta se ei auta mitään. Heitä itseään ei nimittäin se sotkuisuus haittaa tippaaakaan, joten siivouksen jälkeen paikat vaan muuttuu yhä uudestaan kaoottiseksi. Surullista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi