Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää SUUNNATTOMASTI!!! (huutis-asiaa)

Vierailija
31.01.2010 |

On se kumma että ihmiset eivät tajua että huutiksen idea on käydä huutokauppaa. Koko ajan tulee kyselyjä "Millä hinnalla myyt heti?" -tyyliin. Tottakai ymmärrän että joskus on tarvetta tavaralle pian, ja siksi laitanki useimmiten osta heti -hinnan tuotteille, mutta silti noita kyselyjä tulee!!

Toinen juttu on ne jotka vänkäävät ohihuutoja. On jos jonkinmoista tekosyytä mikseivät voi huutaa tavaraa huutokaupan aukiollessa, ja sitten pitäisi heille myydä tavara huutiksen ohi kun kauppa on sulkeutunut. Tai sitten nämä, jotka lähettävät viestin 5 min. kaupan sulkeutumisen jälkeen ja kertovat olevansa kiinnostuneita ostamaan. Itse en parin epäonnistuneen ohikaupan jälkeen enää koskaan myy ohi.

Onko nämä ongelmat yleisiäkin, vai ovatko nämä kinuajat osuneet jostain syysta minun kohdalleni? Karkeasti arvioiden olen myynyt n. 200 kohdetta, ja varmaan ainakin kolmasosassa ellei puolessa näistä kaupoista on kaikenmaailman vonkaajat kimpussa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin huonoja kokemuksia näistä kaupan ulkopuolelta olevista kaupoista.

Vierailija
2/7 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppoja n. 150.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myynyt paljon kaikenlaista lastentarvikkeista ja -vaatteista rakennustarvikkeisiin ja auton varaosiin ja huonekaluihin ja melkein kaikkea siltä väliltä. Kaikkein hankalimpia ostajia ovat olleen pienten lasten äidit ja autontuunaajat! Niiltä tulee juuri noita ap:n mainitsemia marinoita. Pitää saada lisää maksuaikaa ja pitää saada ostaa ohi huutokaupan ja ties mitä.

Vierailija
4/7 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni on sattunut kohdalle vain muutama ja ne menivät hyvin, nyt olisi kiva kuulla niitä negatiivisia kokemuksia.

Vierailija
5/7 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen paljon on näitä, että tarjoan kohteesta sen ja sen verran, suljetko kohteen heti. Koskaan en ole näin tehnyt. Sitten aloin laittamaan myös osta heti-hintoja sellaisiin kohteisiin, joista oletan, että näitä kyselyitä tulee. No eikö jo huutaneiltä tule viestejä, että myytkö sillä ja sillä hintaa ja suljet heti kohteen (tarjoavat siis jotain sen hetkisen huutohinnan ja osta heti- hinnan väliltä). Mitäköhän varten se osta heti-hinta siinä on...

Vierailija
6/7 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan koko ajan. Myyn lähinnä lasten ja aikuisten vaatteita ja kodin tavaroita.

Ohikaupoista sen verran, että yksi ohikauppa meni niin että lähetin ostajan pyynnöstä tuotteen postiennakolla, eipä koskaan lunastanut sitä postista eikä sitten enää vastannut meileihin!

Toinen ostaja taas sanoi tulevansa noutamaan tavarat, mutta yhtäkkiä ei vastannut meileihin/puhelimeen (ja puhelinliittymäkin oli ihan eri ihmisen nimissä), ärsytti tuollainen ylimääräinen vaiva niin paljon että vannoin etten ikinä enää myy ohikauppoja. Olen ehkä 10 tuotetta myynyt ohi, niistä 2 tosiaan noita epäonnistuneita kauppoja.

ap

Vierailija
7/7 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa ohikaupassa ostaja ei koskaan ilmestynyt paikalle sovittuun aikaan eikä sen jälkeen vastannut meileihin. Huutiksessa kuitenkin huuteli muita tuotteita eli ei ainakaan mitään kovin vakavaa voinut hänelle tapahtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme