Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sheivaatteko talvellakin säärikarvat yms.?

Vierailija
31.01.2010 |

Itse en vaivaudu, olen kai jo niin vanha. :) Kesällä pidän sääret sileinä ja siistin bikinirajoja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siis sheivaa, vaan epiloin. Nytkin vähän rehottaa...

Vierailija
2/12 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistattamassa vahalla tai sokeroinnissa säännöllisesti. En voisi kuvitellakaan olevani poistamatta karvoja. Olo olisi muuten todella epäsiisti (vaikka vain itse ja mies näkisi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kyllä ihanaa jos jaksaisin sheivata sääriäkin tarpeeksi usein, mutta kun ei niitä pahemmin kukaan näe, eikä miestä haittaa rehottavat sääret, niin ei aina jaksa vaivautua. Haluaisin kyllä jaksaa. Muut paikat kyllä pidän kunnossa :)

Vierailija
4/12 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää jos säärikarvat rehottavat, vaikkei niitä talvisin muut näekään. Onhan se kivempi miehenkin hiplailla sileitä sääriä.

Vierailija
5/12 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään niin usein, kuin olisi tarvis.

Ei niitä kukaan näe, mutta itseäni inhottaa kun nukkumaan mennessä jalka osuu karvaiseen jalkaan.

Jättäisin varmasti sheivaamatta, jos karvat olisi hentoa ja vaaleaa, mutta apina kun olen niin ei auta.

Vierailija
6/12 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kainalot, karvat ja alapään. Enkä ole ihan nuorikaan.

Vierailija
7/12 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn päivittäin suihkussa, hommaan menee n.30 sekuntia (kainalot ja sääret) eli aika laiska pitäisi olla jos en sitä viitsisi tehdä.

Vierailija
8/12 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katsoin sääriäni, valehtelematta ainakin 4 sentin villahousut, eikä mitkään vaaleat! Mutta jaa... kukapa niitä kattelee, kun ei rakkaintanikaan häiritse.. =)

Vierailija
9/12 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katsoin sääriäni, valehtelematta ainakin 4 sentin villahousut, eikä mitkään vaaleat! Mutta jaa... kukapa niitä kattelee, kun ei rakkaintanikaan häiritse.. =)

Vierailija
10/12 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin pitkät, ettei edes kutise enää... kamalaa, kai se ois kohta ajon paikka ja siihen meneekin kauemmin kuin tuo 30s ;)

Vierailija
11/12 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei ole puolisoakaan. Jotenkin on siistimpi olo sileänä.

Vierailija
12/12 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyllä uimassa aika tiuhaan ja muutenkin harrastan paljon yhteisaunomisia kavereiden kanssa.

Parempi olo itellekäin, kun sääret ja kainalot sileät.

Mutta miten saa parhaiten siistit ja sileät bikinirajat kotikonstein?ja jos kotikonstit ei tunnu riittävän, niin mitä suosittelisitte?

Mies tykkäisi posliinista, mutta itseäni vähän epäilyttää.Kuinka usein sitä saisi olla siistimässä?

heh..huvittaa itseänikin nää kysymykset, mut täällä on niin helppo kysyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi