ovatko masutuubit hyviä? kannattaako hankkia?
mietityttää, millaisia ovat käytännössä...pysyvätkö esim miten päällä? ettei luisu alas..
Kommentit (18)
mielestä taas oli parempi pitää sillon kun ei vielä ollu ihan mahottoman suuri maha, eikä äitiyspaidat vielä ollu hyviä päällä. Jatkoi sopivasti vaikka tavallista trikoopaitaa niin ettei napa vilka ;) Vähemmän tuli käytettyä loppuraskaudesta, jonkinverran kuitenkin. Kannattaa hankkia ;)
hyvin pysynyt päällä ja jotenkin tukenut mahaa..
tykkään..
ostaa.Mulla käytössä käytännössä koko raskauden, tosi hyvä. ostin vain yhdet mamma-farkut, muuten käytin tavallisia (narulla kiristettävät) pellava housut ja masutuubi...
Suurensi vaatevalikoimaa, kun pystyi pitämään tavallisia paitoja.
niin pieni maha, vaikka viimeisilläni olenkin.
Selkä ei ole rasittunut, eikä tarvitse tukea. Mammafarkkuja/-housuja en ole ostanut, mahdun todella hyvin vanhoihin ja paitoja olen ostanut muutama, koska vanhoista sopii suurin osa.
Eli sanon, että pärjäät kyllä hyvin ilmankin, jos siltä tuntuu. Mutta ei ne kyllä paljon maksa, jos selkään tukea tarvitset :)
Innostuin käyttämään niitä myös raskauden jälkeen. Ei heti vyötärö paljastu kyykkiessä vähän lyhyemmänkään paidan kanssa.
niin pieni maha, vaikka viimeisilläni olenkin.
Selkä ei ole rasittunut, eikä tarvitse tukea. Mammafarkkuja/-housuja en ole ostanut, mahdun todella hyvin vanhoihin ja paitoja olen ostanut muutama, koska vanhoista sopii suurin osa.
Eli sanon, että pärjäät kyllä hyvin ilmankin, jos siltä tuntuu. Mutta ei ne kyllä paljon maksa, jos selkään tukea tarvitset :)
Tukivyöt erikseen jos tukea tarvitsee;)
itse ostin Polarn o pyretistä ja on ollu tosi hyvä ja lämminkin se tuubi. on tukenu hyvin ja ollu muutenkin ihana kapistus :D Suosittelen
Oikea tuubihan maksaa maltaita.
Ostin H&M alennuslaarista trikootoppeja à 5 EUR. Niistä tarvittaessa napsaisin olkaimet pois, useista ei edes tarvinnut. Sitten tuubiksi vyötärölle.
Oli ehdoton varsinkin keskiraskaudessa, kun vielä pystyi käyttämään tavallisia paitoja, mutta ei housut menneet kiinni.
Oikea tuubihan maksaa maltaita.
Ostin H&M alennuslaarista trikootoppeja à 5 EUR. Niistä tarvittaessa napsaisin olkaimet pois, useista ei edes tarvinnut. Sitten tuubiksi vyötärölle.
Samoissa hinnoissahan ne H&M masutuubitkin on. Eivät ne montaa euroa maksa.
Voi käyttää synnytyksen jälkeen, kun masu kaipaa vielä tukea ja imettäessä, jos ei ole imetystoppeja tms.
niitä saa erittäin halvalla melkeinpä joka rättikaupasta ja ajaa saman asian, muttei tarvi pelätä valumisia.
Ostin sen verran äitiysvaatteita. Mulla on kyllä maha ihan tolkuton ja äitiyshousutkin jo kiristää. Tosin ollaan jo yliajalla.
ostin kahdet äitiyshousut, 4 trikoopaitaa ja yhden XL-kokoisen neuletakin, niillä pärjäsin. Mutta mun maha kasvoi aika vähän ja kunnolla vasta 7 kk ->.
tarkotettu. Oikeet tukivyöt on vähän eri hinnoissa kun joku henkkamaukan trikoolärppä masutuubi. Tuubin ideahan on peittää auki repsottavat housut tai liian lyhyt paita...
Itse käytin ekassa raskaudessa tukivyötä, kun maha oli tolkuton (ja tuotoskin yli 4 kilonen), ja oikee tukivyö on kyllä napakkuudeltaan jotain ihan muuta... hyvä kun sen saa kiskottua kiinni, jos on oikeen kokonen.
enkä ole moista kaivannut, nykyään paidatkin jo sen verran pitkiä ettei siihen mitään tuubia jatkeeksi tarvitse.
Pidin tosi paljon raskauden puolivälistä asti! Se on helppo myös tehdä itse joustotrikoosta.