Haukkukaa ja kehukaa emmaljunga ceroxeja!
Kommentit (10)
Ilmatäytteiset, mutta ilma ei pysy niissä. Ja venttiili sellaisessa paikassa että pumppaaminen liki mahdotonta.
Selkänojan säätö jumittuu, tai siis ei lukitu aina.
Plussaa että työntösuunnan saa vaihdettua ja iso alakori.
Meillä ilmakennorenkaat, ei tarvii pumppailla.Rullaa hyvin.Tilavat. Meiiä pelkästään maastokäytössä. Matkarattaat erikseen autossa.
Mä tykkään pehmeämmistä kuin noista tönköistä Emmaljungista. Makuasia. Toiset tykkää taas just tuosta jämäkkyydestä.
ei ollenkaan raskaat ja ilmakennorenkaat huoltovapaat ja hyvät. eikä toi autoon mahduttaminenkaan ole olut ongelma, meillä ainakin mahtuu hyvin, tosin ostin autossa pidettäväksi ihan matkarattaan, kun vauva kasvoi isommaksi joten jäi nuo ceroxit kotikäyttöön. Mutta ehdottomasti hyvät työntää. Jos jotain negatiivista keksin, kuomu "löystyy" aika ajoin, mutta senkin voi helposti kiristää ruuvista.
tykkäsin kovasti ceroxeista. Eipä mitään negatiivistä mieleen tule. Emmaljungissa ei nykyään ole vissiin ollenkaan ilmakumi pyöriä joten ne eivät ole ongelma.
Itse tykkään että vaunut ovat jämäkät eikä mitkään rimpulat,mutta tämäkin on makuasia.
Takakonttiin menivät meillä niin että kaksi rengasta piti irrottaa. KOnttin olisivat mahtuneet kokonaisena,mutta eivät siitä luukusta sisään.
esikoisen kanssa ehdin ostaa kolmet kärryt ennenkuin löytyi mieleiset, nyt kakkosen kanssa tiesin, mitä vaubuilta haluan ja vertailin valmiiksi merkit ja mallit ja Ceroxissa kaikki mitä halusin.
Todella tyytyväinen olen ollut ja kivan näköisetkin on mun mielestä.
Hyviä puolia mm.
Heittoaisa, mataluus, olen itse aika lyhyt ja lisäksi kun lapsi kasvaa niin painopiste alempana ja ovat siis tukevat.
Hyvät leveät renkaat, rullaavat kevyesti. Sopivan suuri alakori. Ja vastasyntyneelle sai pehmeän kopan joka nyt menossa myyntiin, ei tarvitse säilytellä turhaan. Niin ja hyvät lisävarusteet saatavilla, meillä nyt ollut pakkasilla käytössä duopussi ja on todella lämmin.
Meilä kuomu ei ole löystynyt ja selkänoja ei ole jumittanut kertaakaan.
Ainoa negatiivinen puoli on että kasaantaittaminen voisi olla vähän helpompaa, tarvitsee kummatkin kädet että saa turvalukitukset auki samalla kuin taittaa. Tämä tulee vamasti näpäärämmäksi kun tekee tarpeeksi, meillä aika harvoin tarvitsee kuskata autossa.
Ja nua turvasysteemit tietty kyllä ihan hyvät, eipähän rämähdä kasaan vahingossa kun lapsi kyydissä.
mutta iso koko on miinusta.
Kulkevat loistavasti ulkona ja muutenkin hyvät, mutta autoon mahduttaminen on taidetta :)