Apua! Niskat meni niin jumiin, etten pysty nielemään ruokaa.
Ihan tuolta ylhäältä sattuu niin törkeästi, jos yrittää vähänkään kääntää päätä. Enkä tosiaan pysty nielemään ruokaa, ellen tue niskaa samalla kädellä.
Nyt olis hyvät neuvot kalliita. Voinko ottaa miehen lihasrelaxantteja (Voltaren rapid, Dolan)?
Kommentit (9)
Sinuna kokeilisin saada ajan mahd nopeasti jollekin niksauttajalle tai naksauttajalle.
Kyllä varmaan voit kokeilla relaksantteja, mutta lue hyvin selosteet ensin. Itse joskus käytän Ive Poweria kun niskat jumittaa.
Toivottavasti menee pian ohi!
Kysyin vinkkejä, kun ei ole ennen näin pahaksi mennyt ja lääkkeetkin on miehelle määrätty, mutta otin nyt kuitenkin.
ap
Mä ooon aina luulut että se on tulehduskipulääke.
Mä oon saanut lihaksia relaksoivaan tarkotukseen Sirdaludia.
T. 4
Lainaus:
Okei, hyvin pian menen tyhjentämään lääkekaapin. ap
Tosta saa sen vaikutelman että kun sulle ei vastattu niin pikku marttyyri heittää tollasen kommentin. Voi voi. Sili sili, voi reppanaa, kuinka nyt voit? Alkoiko lääke jo tehota? Joko tuntuu paremmalle?
T. 4
En tiedä noista lääkkeistä muuta kuin sen, että on miehelle määrätty, kun selkä jumiutui täysin.
Otin kumpaakin lääkettä yhden. Ehkä kuolen ehkä en :)
ap
kun ei näe ilmeitä tai äänenpainoja.
Vielä ei ole lääke auttanut :)
ap
Nyt mäkin vasta huomasin nuo lääkkeet. Dolaniahan käytetään lihasrelaksanttina. Mulla on Norflex, joka on mun mielestä parempi kuin Sirdalud. Mutta kyllä Voltarenkin tuohon vaivaan tehoaa, Dolan vielä paremmin, luultavasti. - 3
Mä vastaan samaan tyyliin kun mitä tänne kirjotetaan. Jos kus vois vaikka hymiötä käyttää jollei halua tulla väärin ymmärretyksi. Vaikka muuten inhoan hymiöitä niin ne kertoo vähän kirjottajan ajatuksesta.
Sen verran ihan nyt asiallisesti, ns kerrallla jos ittestäs välität niin mieti kaksi kertaa ennenkö otat tuollasia lääkkeitä yhtäaikaa. Kokemusta on tähän ikään.
Otin Celebraa ja Buranaa erään leikkauksen jälkeen kun kipu oli sietämätön. Sen jälkeen olikin helvetillinen selkäkipu. Lääkärille sanottuani asiasta hän sanoi että munuaiset tykkäs huonoa tuollasesta yhdistelmästä. Ei enää ikinä sa tehdä niin.
Helppo sen on nuorempana olla välittämättä mut kun ikää tulee tekisi monta aisaa toisin jos voisi kun elää joka päivä kroonisen kivun kanssa.
En kehota enkä kiellä ketään, jokanen tehkööt kuinka parhaakseen näkee, mut kandeis miettiä pikkusen etukäteen. Ellei tiedä mitä lääkkeitä voi sekottaa niin soitto terveyskeskukseen.
T. 4
Mullekin käy joskus noin. Mulle tulee kans sellainen ihme vedätys kaulaan, ettei nielemään pysty, ja joskus saan sen ihan kääntelemällä asettumaan, mutta en aina. Silloin lääkkeet apuun.