Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaisitko Älvsbytaloa?? Onko tää sellainen?

Vierailija
28.01.2010 |

http://www2.oikotie.fi/myytavat+asunnot/omakotitalo/mikkel%E4/espoo/189…

Tuosta voisi täydellä remontilla saada ihan hyvän, tuon hintaluokan okt:ja ei ole Espoossa kuitenkaan paljon tarjolla (tai pohjaratkaisut ihan syvältä / liian vähän huoneita). Tuosta voisi ehkä muokata meille sopivan, jos yläkerran aulaa ottaisi makkarikäyttöön. Ja voiskohan siihen lisätä kattoikkunaa.

Mutta pohja vaikuttaa kyllä ihan siltä että on älvärimallistosta.

Onkohan se jälleenmyyntiarvokin siis sitten joskus tosi huono - tai ei pääse eroon ollenkaan?

Muistan että tuo talo oli jo aiemmin myynnissä, eli eipä taida mennä kaupaksi...

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on HALPA HINTA. Eikä mikään muu. Tuskin kukaan noita ostaa siksi, että olisi erityisen kaunis tai hyvät pohjaratkaisut tai uudenaikaiset sisustusmateriaalit.

Saahan sillä rahalla talon, mutta ei mitään muuta. Ja kyllä siinä ihan hyvin asuu jos kopperoa hakee.

Vierailija
42/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

/ ei varmaan mee taaskaan toi talo kaupaksi kyllä miksi pitää pilata hyvät rakennuspaikat huonolla talolla ap

Kun oon nähnyt hienoja tontteja joille on pystytetty tuollainen ruma parakki. Siinä meni ikuiseksi ajaksi hieno tontti pilalle!!! Oon käynyt useissa Älväreissä ja ovat mielestäni ensinnäkin vanhanaikaisia. Mulla menis heti vaihtoon kaikki niissä joten mitä säästöä sekin olisi?

Ollaan miehen kanssa puhuttu että Älväri kannattaa vain ottaa jos on tyytyväinen siihen sellaisenaan eikä halua tehdä mitään muutoksia. SILLOIN se on halpa!

Ja miten niin muiden talojen hinnat muka 2-3-kertaisia? Lisää 50 000 € Älvärin hintaan niin saat jo kunnon talon joltain toiselta toimittajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin teette ostopäätöstä, niin

lukekaa ensin toi:

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20…

Ja kattokaa sitten vielä toi:

http://www.katsomo.fi/?progId=30879&itemId=21358

Vierailija
44/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajatar on ihan erilainen =)

Vierailija
45/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niitä on ollut vasta n 10 vuotta täällä.

KAi joku tietää tarkalleen, mutta epäilen että tuo ei ole Älvari, liian aikaisin rakennettu.

On muuten ihan kamala sisältä, saa tehdä täysremontin.

Vierailija
46/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulta asti eli ei pitänyt mun arvelu paikkaansa. En vain ole kuullut että kukaan olisi rakentanut 90-luvun alkupuolella saatika 80-l äLvaria

Vierailija
47/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo yli 20 vuotta vanhoja Älväreitä. Voihan pohjapiirustus vähän muuttunut niiltä ajoin, näin luulisin? Tuo ON kyllä mielestäni ihan täysi Älväri, mikä muu se olisikaan?

Vierailija
48/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älvsbyhus on toimittanut puisia tilaelementtitaloja vuodesta 1960 asti. Vuosien aikana olemme myyneet yli 32 000 taloa Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Suuren pohjoismaisen kysynnän ansiosta Älvsbyhus on laajentanut toimintaansa, ja sillä on nykyään tuotantolaitokset Älvsbyn lisäksi myös Bjärnumissa, Kauhajoella ja Vålbergissa.

joku kerrostalo ihminen voi ihan tyytyväien olla tollaseen. me ei.

Vierailija
49/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin niin kauan kun olen talonrakentamisesta "haaveillut" / keksinyt että sellaistakin voisi tehdä eli tämän havainnoin tein n. -96.

Pitkäänhän Ä oli ainoa täydellinen valmispaketti, jossa kuului koko talo valmiina perustuksineen, siksi se "viehätti" varmaan monia (itseä myös JOSKUS, ei enää!)

Sitten vasta varmaan joskus 2000-luvulla alkoi tulla näitä designtalo, teijo-talot, muurame, kastelli muuttovalmis...

ap

Vierailija
50/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen saunan ovi on nykyisissäkin älväreissä sekä nuo ikkunalaudat. Samoin olohuoneessa rivi ikkunoita samallalailla nykyäänkin.

Vierailija
51/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52/53 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy myyjältä

Vierailija
53/53 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alvsbytaloa vastaa ollaan nostamassa ryhmäkannetta koska ulkolaudoitus ei vastaa hyvää rakennustapaa Suomessa, kannattaa tsekata linkistä www.alvsbytalo.com